pondělí 20. února 2017

Dědečku Mrazíčku...

...sbal si kufry a mazej tam k vám...
Sluníčko pralo jako o život, ptáci ladí o pár oktáv výš, jen ten pofidérní ruský děda ne a nééé sbalit kufry. Na zahradě je pořád 30 cm sněhu a ....no na jaro si ještě chviličku počkáme...











39 komentářů:

  1. No, ale zas hezký to je, s tím sněhovým lemem, né, že né!

    OdpovědětVymazat
  2. A mně dnes zrovna připadalo, že na dveře ťuká jaro.

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes bylo venku opravdu jarně, Simi, ale to je zatím jenom taková provokace.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Ty si z toho děláš prču, já si na zítra domluvila stavbyvedoucího na řešení plotu a tam je furt tolik sněhu...jsem z toho na bednu       

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: No, tak hlavně, že z toho nejsi na větvi, to by pak bylo obtížné sundavání!

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Nene, soused nad námi s manželkou dělají jiné zvuky, když chodí, je to jak když tam jsou dva sloni.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Jé, slon bydlí i vedle mě! To je nějakej přemnoženej druh!

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: A i jeho jemná motorika je jaksi porouchaná - soudě podle toho, že tříská třeba v 1:00 dveřma...

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Tak ale to je jiný level, to je prasárna   

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: No, takhle zeleně jsem dřív vypadala, ale už jsem se přesvědčila, že třískot pro mě nepředstavuje nebezpečí a že se NEDÁM budit - tak se to zlepšilo (léta tréninku).

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: No počkej, já mám mělké spaní, celý život, s tím moc neudělám, takže když mě někdo zbudí a není to partner, tak jsem hodně nepříjemná

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Jsem na tom stejně, ale fakt se mi povedlo to dost eliminovat... Je to fakt síla psychiky. Mě jinak budil i POHLED mamky - prostě mě vzbudila ta energie (to mamka nikdy nedovedla pochopit a budila mě kukučem znovu a znovu).

    OdpovědětVymazat
  13. Fotky s namrzlým sněhem jsou parádní, vidím, že na rododendrony určitě pokvetou Také už se na ně těším, máme jich několik v různých barvách   

    OdpovědětVymazat
  14. [2]: Mě taky, ale ten sníh a led ještě stávkuje

    OdpovědětVymazat
  15. [3]: Haničko, v minulém článku jsem ti napsala poděkování, tak si ho , prosím, přečti.

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Přetrhnutí spánku je pro mě kalamita, šiška je málo, lepší je kalašnikov

    OdpovědětVymazat
  17. Fotky krásné, jen už by mohlo být zelené úplně všechno!

    OdpovědětVymazat
  18. Cérko, Ty už máš na zahradě skoro jaro, jak si odmyslím ten sníh U nás to obcházím denně po vytátých místech a nic, ještě to pořád spí Už jsem včera říkala Mrazíkovi, ať si sbalí batoh a táhne Tvoje fotky jsou nádherné, jdu se mrknout ještě jednou a Ty se měj krásně

    OdpovědětVymazat
  19. Úplně to ve mne probouzí jaro (a deprese ze svatby) :) Komentář u sebe na blogu jsem, s velikým prominutím, smazala - oficiální vše bude, až toho bude vidět víc a bude to delší dobu atd :) Zatím to je tajemství (teda pár lidí, třeba šéf, to už ví ...) :) Ale děkuji :)       

    OdpovědětVymazat
  20. Pěkné fotky. U nás je sníh už fuč a je zataženo na déšť. Tak uvidíme, jestli se zima už vzdá nebo nám tu taky ještě nasněží

    OdpovědětVymazat
  21. Simi, vypadá to nadějně začíná se ti to na zahrádce probouzet

    OdpovědětVymazat
  22. Tak už se dočkáš, my jsme bez sněhu a taky bez sluníčka.

    OdpovědětVymazat
  23. U nás to už docela taje,  jsem ráda. Já jen tiše doufám, že nepřijde za 14 dní ten mráz, o který jsem včera četla.

    OdpovědětVymazat
  24. U vás je to už všechno tak narašené?? To u nás ještě zahrada spí zimním spánkem.

    OdpovědětVymazat
  25. Nádherné fotky jsi pořídila díky dědovi Mrázovi     

    OdpovědětVymazat
  26. Díky sněhulákování a hromadění máme 30 cm bláta

    OdpovědětVymazat
  27. U nás sníh pomalu odtává, na zahradě zbývají sněhové ostrůvky, ptáčci už jsou také slyšet, ale na krmítko létají stále. Dnes chvíli pršelo, teď tu mezi mraky vykukuje sluníčko....mám osázený skleník, snad nepřijdou větší mrazy....

    OdpovědětVymazat
  28. Ty jsi mi ale fotografka! Moc krásný fotky

    OdpovědětVymazat
  29. Já doufám, že jaro už je na cestě, sluníčko vyhlížím každým dnem. Sníh už tady sice nemáme, ale za to mokro a sem tam břečka - nevím, co je lepší... Máte moc krásné fotky... alespoň se ta letošní dlouhá zima pěkně fotí Ať na nás sluníčko brzy vykoukne, Pavlína.

    OdpovědětVymazat
  30. Tak u nás sníh celkem rychle mizí na zahrádce už je ho pomálu      Dnes bylo počasí takové aprílové   , chvílema pršelo a chvílema svítilo    Já myslím, že už se dočkáme   

    OdpovědětVymazat
  31. Ty máš v zahradě ruskýho dědu?     

    OdpovědětVymazat
  32. [17]: Dobře činíš, Simi, stejně s počasím nic nenaděláš.

    OdpovědětVymazat
  33. Moc hezké fotky, i s tím sněhem ledem Já vím že už toho máte dost, ale myslím že už pár let taková zima nebyla a pamatuji daleko větší - a delší   

    OdpovědětVymazat
  34. AKTUÁLNĚ HLÁSÍM....DĚDEK OPUSTIL ZAHRADU , ANO, MEDUŇKO, MĚLA JSEM HODNĚ DLOUHO NA ZAHRADĚ RUSKÉHO DĚDKA S FLAŠKOU VODKY A ZDRŽEL SE CELKEM DLOUHO.

    OdpovědětVymazat
  35. V obchodech jsem už viděla spoustu sáčků se semínky, no, za chvíli to bude pěkný frkot... ale na jaro si ještě počkáme

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.