středa 3. srpna 2016

Zn. Pracovník lomu....

...každý, každá četla seznamovací inzeráty...pokud bych si někdy dávala inzerát / nač nemám ty správné koule /, určitě bych si do Zn. požádala o pracovníka lomu v horizontu 50km od mého trvalého bydliště...
Miluju kamení, kameny, kamínky, drtě, balvany a ráda je používám do zahrady...jenže v hobbymarketu pytel ozdobné drtě stojí nehorázné částky a tak vymetám lomy, pískovny...


.....v okruhu několika desítek kilometrů už mě bohužel znají, takže mi seznamovací párty nehrozí, ale pánové mi pomáhají za milý úsměv nacpat kameny do auta, bagrem uvolní balvan ze svahu...ideální spolupráce...


.....minulý podzim jsem započala se záhonem kolem altánu a zde je výsledek...sežral několik metráků kamene a zdaleka jsem turné po lomech neuzavřela...




.....a zde končí nadsázka a začíná realita...abych dokázala těžké kameny přemisťovat bez pracovníka lomu, zapůjčila jsem si techniku od egyptských otroků při stavbách pyramid a balvany bravurně přemisťuji na linoleu po vlhké trávě...jede to samo až na místo určení a pokud néééé....je třeba inzerát změnit na Zn. Hledá se masér nebo fyzioterapeut...

27 komentářů:

  1. Ženská si vždycky poradí.Je to rychlejší,než se doprošovat.Ale zahrada vypadá výborně

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne auticko, barvicka dle meho gusta A zahrada je naprosto dokonala... klobouk dolu. Nasi zrovna nedavno shaneli kamennou dlazbu. Nasli neco na netu, jeli asi 80 kilaku, ale vubec to nevypadalo jako na obrazku, pry des, takze odjelo s prazdnou. Jinak ve skalce a v zidce maji taky myslim z kamenolomu.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, fakt hezky udělaný. A to je dobrý tip na ty lomy a pískovny!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná zahrada a zajímavý koníček

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Evi, já se ráda doprošuji, muž je v životě důležitý, já neumím a nechci být sama, je to smutné a muž dokáže život okořenit

    OdpovědětVymazat
  6. [2]:Děkuji...v jednom z těch lomů dělají nádhernou kamennou dlažbu, dívala jsem se na její výrobu a není to žádná sranda, je to neskutečná dřina

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Snažím se, co mi páteř a tělo dovolí     

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Elis, děkuji...zahrada je koníček a ty kameny jen doprovodný program     

    OdpovědětVymazat
  9. Zahrada vypadá už teď skvěle..   

    OdpovědětVymazat
  10. To by zájemci čubrněli, při čtení že blondýnka v inzerátu mimo jiné požaduje, aby dotyčný pracoval v lomu

    OdpovědětVymazat
  11. Zahrádku máš úžasnou, fakt paráda. Ty kameny přímo v kamenolomu je dobrý nápad, ale práce je to pořád těžká, a tak smekám Jen pozor na záda

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi nezmar. Ale zahrádka je nádherná, moc se mi líbí Tvůj vkus, nemám co vytknout.

    OdpovědětVymazat
  13. Máš to vážně vymazlené    Já bych se svoji ploténkou do balvanů nepouštěla , jsem ráda, že zůstává zalezlá    Inzerát jsem taky nikdy nezkusila a při pročítání, jsem si říkala, no být aspoň půlka pravda....       

    OdpovědětVymazat
  14. [9]: V marketech je to šílená pecka a při rozloze mé zahrady by to bylo neúnosné, takže sem to musela začít prokládat takovými výlety.Navíc si mohu vybrat podle potřeby velikost i barevnost, nikomu tam nepřekážím

    OdpovědětVymazat
  15. [10]: Asi by to bylo hodně netradiční, o to víc úchylů by se chytilo       

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: Já se snažím to rozkládat, abych si ty záda tak nehuntovala, taky už letos nebude žádná tuna kačírku, ale pár kyblíků a šlus

    OdpovědětVymazat
  17. [12]: Tak to moc děkuju, Lotty, já bych si osobně vytknula plno věcí, ale zase musí být člověk soudný

    OdpovědětVymazat
  18. [14]: Jo, vymazlené to je, každý kámen mi prošel rukama a tisíce to určitě za ten rok byly.

    OdpovědětVymazat
  19. Blízko našeho domu je dětské hřiště, na tom hřišti skluzavka a kolem té skluzavky kamenná drť. Spousta různých kamínků. Někdy, když jsem tam s dětmi (neteře či synovci), tak si je prohlížím a zkoumám. Nedávno se děti nudily a já improvizovaně využil právě těch kamínků, abych je zabavil. Takže hledaly třeba bílé, pak černé, pak aspoň tři různé barvy, co nejmenší, co největší a tak podobně. A vida, dětem se to zalíbilo, že chtěly další a další úkoly

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Já to pořád říkám...kdo si hraje, nezlobí     

    OdpovědětVymazat
  21. [23]: V podstatě máš pravdu, Simi, ale ty se přes zimu určitě nudit nebudeš.

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem svýho času měla koule zadat do inzerátu, že hledám elektroinženýra! Dostala jsem asi 200 odpovědí - njn, byla jsem mladá a šik!

    OdpovědětVymazat
  23. Jsi borec! Ta zahrádka je nádherná, měla jsi dopředy vymyšleno, jak to celé bude vypadat, nebo to šlo postupně po kouscích?

    OdpovědětVymazat
  24. Nádhera. Sice si se nadřela a najezdila, ale máš vystaráno se sekáním trávy a na pohled je to místečko jako z profi botanické zahrady.

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.