pondělí 8. srpna 2016

Soptíček přeřadí z 0 na 1...

....náš Soptíček už stříhá metr a co nevidět skutečně oslaví jeden rok...a tady je pár foteček, jak šel čas a jak ukrajoval...jsme všichni zvědaví, jestli Sofinka roku uteče...její maminka to stihla a přesně když jsme sfoukli tu první svíčku, stačila si odřít nos...

16 komentářů:

  1. Škoda,že moje vnoučata jsou velká.Neznám nádhernější pocit,než být babičkou.Jsem zvyklá,že mi vnoučata chodí říkat svá tajemstvíčka.U starších už jsou o životě Jak říkám:Vnoučata jsou odměna,že jsme vydrželi s vlastními dětmi /Ono se to říká drsněji,ale to se mi nelíbí /

    OdpovědětVymazat
  2. Simčo, to to letí      a je nádherná   Hrozně stárnou, ta vnoučátka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné shrnutí prvních měsíců - tak ať okatá Sofi slaví hodně a hodně narozenin a co nejvíc společně s tebou ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Jak ten čas letí, Soptíček je krásná holčička a má kolem sebe samé šťastné tvářičky .-)

    OdpovědětVymazat
  5. Je kouzelná a jestli uteče roku, je úplně fuk. Moje obě děti roku utekly, syn, který je narozen 11.8. udělal své první kroky 2.8. a dcera chodila už v 10 měsících. Obě její holky roku utekly.

    OdpovědětVymazat
  6. Cože? Už je to rok Je nádherná... a vy jste si s dcerou tolik podobné

    OdpovědětVymazat
  7. Cérko, máš roztomilou vnučku, já mám samé vnuky, ale teď se třeba zadaří, uvidíme příští rok

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný, okatý a spokojený brouček Ať se Sofince daří i v dalších letech a přináší všem radost tak, jako dosud     

    OdpovědětVymazat
  9. Soptíček roste jak z vody a do krásy    U nás roku neutekl nikdo, měla jsem dva lenochody Ale pak jsem to období blahořečila, to byl ještě klídek!

    OdpovědětVymazat
  10. Sofinka je krásná okatá holčička.

    OdpovědětVymazat
  11. Soptíček je jinak Sofinka? Takže by to měla být Soptička?!

    OdpovědětVymazat
  12. to uteklo! Nedávno nebyla a... ale ta má kukadla!

    OdpovědětVymazat
  13. To je neuvěřitelné. Vždyť se Sofinka narodila před pár dny. Čas opravdu nezastavíš a letí čím dál rychleji. Sofinka byla krásná už od kolébky a stále více krásné. Táta si bude za chvíli pořizovat špuntovku na nápadníky.

    OdpovědětVymazat
  14. Se mi zdá, že podobu s babičkou nezapře, drobeček

    OdpovědětVymazat
  15. ... a než se nadějete, půjde Soptíček do školy, Simi!

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.