úterý 23. srpna 2016

Stopaře, fakt, neberu...

....nepozván se procházel tento záhadný stopař po mé kapotě, na drzovku se protahoval, očumoval a vůbec se neměl k odchodu či odletu....a tak si ho fotila půlka nakupujících a vykládajích zboží z vozíčků, pak se prostřídali s lidmi z pošty a po deseti minutách a milionu fotek, jsem zavelela a dolů....blondýna udělala skandál, není ekolog, nechce čekat až se zelený frajer přestane vyvalovat na jejím autě....



16 komentářů:

  1. Minulý týden se nám podobný vetřelec vetřel do chaty. Zjisitili jsme to až v noci, když začal koncertovat, tak také musel odejít Simčo, jak se ti podařilo zprovoznit top list, já jsem úplná blběna, prostě nejde a nejde

    OdpovědětVymazat
  2. Letos jsou nějaké vlezlé kobylky.Objevila se až v kuchyni na parapetu.Napřed jsem byla v šoku-ale pak ekolog neekolog.

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle občas uloví naše Julča    Přinese to domů živé a Naty na mě v noci ječí, ať to dám ven    Tak to bych....no radši nic   

    OdpovědětVymazat
  4. No ten ale je.. A jak pózoval, frajírek   

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, ten byl nedávno u nás na slunečnici, jsem Ti ho tam poslala

    OdpovědětVymazat
  6. Kobylky už jsem dlouho neviděla. Tedy když nepočítám saranče v Chorvatsku.

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Evi, já jsem Ti psala na Tvém blogu do zprávy autorovi...nedošlo Ti to

    OdpovědětVymazat
  8. Fešák a potencionální řidič...

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé, minulý týden jsme jednu kobylku dovezly z lesa, hověla si na stěrači. A já s úžasem zjistila, že moje sousedka nezná seriál "Mrňouskové".

    OdpovědětVymazat
  10. Hmmm, pěkný kousek, jaká má stehýnka... není moc poznat, jestli je to kluk nebo holka, možná holka, ty jsou větší a mají na prdýlce dlouhé kladélko, což se zdá na poslední fotce vidět...

    OdpovědětVymazat
  11. Tak já ho i svezla, hověl si na předním skle a chudák byl celý vyfoukaný tak jsem zastavila a sundala ho dolů

    OdpovědětVymazat
  12. Hele blondýno, bejt tam já tak také fotím. Podařil se ti luxusní záběr. Detail do učebnice.

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherná kobylka, Simi, vyfotila jsi ji skvěle.

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.