středa 10. srpna 2016

Blondýna a pěna dní...

....VELKÁ CENA...ve formuli 1 se jezdí VC Malajsie, VC Monaka a já očekávám, že co nevidět se do tohoto výběru ještě přidá zcela po právu nějaké české město...blondýna toto zjistila na českých semaforech....stojíte na červené, zaujala jste POLE POSITION / první místo, to nejlepší místo / a pokud na oranžovou nevystřelíte jako Gagarin na oběžnou dráhu, nekouří se vám od pneumatik...jste out, jste loser, jste tragéd...troubí na vás celá kolona nadržených řidičů, protože zdržujete, jste trapní, jste tragičtí...včera jsem něco podobného zažila...starší pán se asi zahleděl v dál, nevystartoval a byl na světě skandál, všichni troubili, ukazovali ukazováčky a muž za volantem nebyl schopen nastartovat...no není to štěstí stát na startovní čáře s Lewisem Hamiltonem nebo Nico Rosbergem...kdyby to blondýna věděla vždy dopředu, skákla by si na vodovou a udržovala dokonalý makeup....
....AFRO...na zahradě mám sousedku....moc nemluví, přesto vždy slušně pozdraví a prohodí pár slov, když se nikdo nedívá, stojí za plotem jako Kelišová a študuje, co mám nebo nemám na zahradě hotovo, co na zahradě přibylo...začala jsem jí říkat MATA HARI...nejednou jsem jí překvapila, když za plotem špízovala a já se objevila, kde mě nečekala...Joooo, to bylo halooo...z oka do oka a ten šok...v týdnu sousedka přišla od kadeřníka s ondulací a já vtipně / větší blbost mě fakt nemohla napadnout / podotkla, že se jí udělaly vlny ze dřiny...suše se na mě podívala a konstatovala....TO VY BYSTE MĚLA NA HLAVĚ AFRO...wow, takové vyznamenání mě katapultovalo do výšin a to přátelé, není 8.května , kdy dává Miloš ofiko medaile...jsem makáč a mám to od Mata Hari - Kelišové....
....JSEM PROMISKUITNÍ...jsme tři kamarádky...tři mušketýři, ke kterým se občas přidá čtvrtý, ale to zdravé jádro funguje už několik let, blondýna i celý kolektiv si zvolily za vztyčné místo matičku Prahu...započaly jsme v kavárně před Staromákem, seděly, krafaly, však jsme se tak dlouho neviděly...ooo, je čas oběda...přesunuly jsme se Pařížskou ulicí k Vltavě a už sedíme ve vegetariánské restauraci / blondýna si dala luxusní krupoto s tempehem...delikátní záležitost /..sedíme, očumujeme, usrkáváme okurkovou limonádu a povídáme....blondýna si uvědomuje, jak nádherné je se zastavit, nehonit si trenýrky, netahat balvany, nedožadovat se vstupu na hřbitov po zavíračce...sedět a čumět , jak se honí japoncíííí...po dobrém obědě je třeba kávička se sladkou tečkou...přesouváme se do čokoládny pod Václavákem...stydím se, kaju se, dám si patnáct otčenášů.. střídám restauranty jako poběhlice...ale blondýna si skvěle to kavárenskou atmosféru užila a VOTOM TO JE....
....to byla Blondýna a její pěna dní i s nánosy...na závěr snad jen maličkost...mám chatu skoro v lese a velice často mám za barákem srnky...tento týden jsem se s jednou potkala a jediné nač jsem se zmohla z voka do voka byl pozdrav ...JÉÉÉ...čau, ty kočičko....

14 komentářů:

  1. Tak na nějaké ty poznámky za volantem jsem zvyklá    , to bude tím ježděním ve starších typech aut   

    OdpovědětVymazat
  2. Je to paráda,když si uděláte krásný den.   Koukat si z oka do oka se srnkou je nádherné,ale sousedkou raději ne.

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní počtení. Umíš psát humorně, s humorem život bereš, i když je někdy situace na zbláznění. Toho pána na nejlepším místě je mi líto. Nevím, kam se všichni honí. A sousedce na zahradě jsi tedy zasadila ránu- A ona ti za to vysekla poklonu.

    OdpovědětVymazat
  4. Občas jsem jako ten důchodce. A vůbec mě to netankuje Taky mám na domečku sousedku, už druhým rokem mi zasadila na předzahrádku afrikány a už druhým rokem jsem je hustě přetrhala a už druhým rokem jí říkám, že je tam prostě od n nechci...asi trpím samomluvou No a s těma kavárnama máš recht, je čas práce a čas odpočinku     

    OdpovědětVymazat
  5. Afro! Je vidět, že sousedka je duchapřítomná a nic ji nerozhází.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc jsi mne pobavila svým článkem, nejvíce sousedkou. Ona ani netuší, jakou poklonu ti složila

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto s tebou souhlasím, co se startů na semaforu týče. Dnes jsem byla v Berouně a při pohledu na to, jak někteří jezdí jsem zkontrolovala semafor, zda už zhaslo všech pět světel.

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Já též nejsem vymetačem, ale když se zadaří, fakt mě takové lelkování baví     

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Renčo, to Tě obdivuji, nesnáším lidi, kteří nerespektují názory jiných a dělají si vše dle svého..to je pak na pár facek a taky bych ty afrikány likvidovala

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: To jsou situace, že se člověk zasměje a pak zase to pokaždé nesedne..například když mám návštěvu, tak musí sekat u plotu a to mě fakt nebaví   

    OdpovědětVymazat
  11. Sousedka na zahradě je určitě horší než v baráku - pokud nedělají virvál .. tam zamkneš dveře a nikdo tě nevidí, na zahradu se prostě musí. Co se týče semaforů, přechodů atd. Ono se říká "to byla Itálie" když je někde hodně rušno.. Nevím jak kde, ale já ráda (a nesprávně) jezdím v protisměru na kole - řidiči nejen že nenadávají, oni mě POUŠTÍ abych projela. A na semaforu se troubí když už stojící asi usnul Ne všichni a ne vždycky ale určitě O MNOHO MÉNĚ než v Praze. Tam i na přechodu a se zelenou běháme jak o závod Jsou to jen Pražáci nebo je to všude?

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezky se mi Tvůj zábavný článek četl. Díky za návštěvu u mne.

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jo, to jsi mi připomněla, jak nám naše první auto (10 let starí C3) umřelo v Praze na semaforech, právě na pole position, ještě do kopečka! úplně nejhlavnější silnice, několikaproudá, poslední odbočka a byli by jsme ve slepý vedoucí k nám domu. Martin vyplašenej hledal všechny papíry s číslama, co dělat, já vyplašená volala tátovi, co dělat. Řidiči samozřejmě dělali, co popisuješ. Martin ať si sednu a stojim na tomhle, vyřadim tohle nebo co... já se bála, křičela, že to neumím Takže nakonec jsem si prostě stoupla vedle auta a prosila... až konečně nějakej chlapík zastavil a spolu to odtáhli na parkoviště.   No hrozný, hrozný

    OdpovědětVymazat
  14. Simi, ty jsi přírodní úkaz - živel!

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.