pondělí 15. srpna 2016

Tráva, tráva, travina....a zase ta tráva...

...během jednoho roku se mi zadařilo svou sbírečku travin rozšířit na 60 kousků a stále mě tato vášeň nepřestává naplňovat, ba naopak. Právě vrcholí jejich sezona, mnoho jich začíná nádherně kvést, mnoho jich zraje, zbarvuje se...prostě skvosty , pojďte se jimi nechat rozmazlovat...

15 komentářů:

  1. Moc pěkná vášeň Tak nějak to míval na zahrádce můj taťka.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera. A nejen ty traviny. Máš to jako na výstavě. Tak se mi to líbí, nechat všem rostlinám prostor a dovolit jim vyniknout.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je perfektní a nádherné! :) A jak má skoro každá travina jinak barevný podklad, boží. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda, jak v botanické zahradě Je vidět, že je to tvůj kůň (koníček je slabé slovo). Simčo, máš zahrádku opravdu nádhernou, ta poslední fotka nemá chybku     

    OdpovědětVymazat
  5. Blondýnko, pěkně sis vyhrála s barvičkami. Fakt jako v botanické. I když já jsem zastáncem spíš zahrádek typu džungle, tak tě musím pochválit. Je to tvoje srdeční záležitost, viď. Dnes jsem asi potkala tvou dvojnici, v Poděbradech, vážně ti byla neskutečně podobná, až jsem se musela několikrát ohlédnout.   

    OdpovědětVymazat
  6. Trávu mám též v oblibě Tyhle traviny jsou ovšem skvostné a taky mi tvoje zahrada připadá jako botanická, všechno tak dokonale propracované a úhledné

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to jsou úžasný snímky, to není jen tak obyč tráva....

    OdpovědětVymazat
  8. Je báječná ta tvoje tráva. Líbí se mi. Mám takovou tu stříbrněmodrou ze druhé a třetí fotky. Tvoje zahrádka, to je soustíčko pro fajnšmekry. Jsi doooooost dobrá     

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Simi,  tak to je nádhera suprová sbírka trav

    OdpovědětVymazat
  10. Juu, tak tohle já nádhera, to by mě bavilo se o tohle starat :)

    OdpovědětVymazat
  11. Simonko, máš to nádherně vysazené a k tomu ten výhled Nemá to u Tebe chybu

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná přehlídka travin      Když jsme projížděli v pondělí pod Střekovem, tak jsem přemýšlela, kde tu zahrádku máš   

    OdpovědětVymazat
  13. Samá travina a jedna hezčí než druhá.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky lidi, taky chcete pěstovat okrasné traviny doma? Možná si vyberete tady-

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.