neděle 15. dubna 2018

VÝZVA - STOPA

" Nepadá sníh, aby zahubil svět, ale aby každé zvíře ukázalo svou stopu "

spisovatel Franz Kafka


Vážení blogoví přátelé,

tímto přebírám pomyslnou štafetu blogových výzev.
Začalo jaro, je duben a v tomto měsíci se 22. 4. slaví Den Země. Nejsme naštěstí jediní obyvatelé této krásné planety a nedílnou součástí našich životů jsou zvířata. Nejen naši mazlíčci, ale vše, co nás obklopuje, co létá, běhá, šplhá, co nás udivuje, co nás přitahuje.
Proto vás vyzývám, napište báseň, napište zamyšlení, napište jakýkoliv literární útvar, vyfoťte, nakreslete, prostě zapojte se do výzvy : STOPA ZVÍŘETE
Od nepaměti jsou zvířata součástí našich životů a já poslední dobou hmatatelně cítím, že máme vůči nim spoustu dluhů, které odmítáme splácet. Nedokážeme se o ně dobře starat, trpí v rukou bezohledných lidí, týráme je, odhazujeme jako odpad.
Touto výzvou bych chtěla nám lidem připomenout, že máme závazky nejen vůči sobě, ale vůči celé této planetě, potažmo zvířatům.
Půjdete do toho se mnou ? Chcete se podělit s ostatními o své zvířecí příběhy ?
Máte kresby, fotografie zvířecích přátel ? Rádi fotíte třeba jen pár motýlů ?
I to je stopa, i to se počítá. Jak pojmete zpracování jen a jen na vás.
Od neděle 22.4., kdy slavíme Den Země, do neděle 29.4. na svém blogu publikujte článek k této výzvě.
Pokud mají chuť se zapojit i neblogeři, zašlete mi na email simona.dolezalova@gmail.com a já váš článek zveřejním na svých stránkách.
Všichni, kdo se nebojí výzvy, nebojí se témat a připojí se, napište mi do komentářů. Po ukončení, s vaším laskavým svolení, uveřejním odkazy zde na blogu, aby se mohli všichni vašimi články, kresbami, fotografiemi potěšit.
Těším se na všechny fotografy, spisovatele, kreslíře, básníky, kterým bude předlohou zvířecí stopa.
Vaše blondýna.


55 komentářů:

  1. Tak do toho asi půjdu...jen musím vyšetřit čas:) stejně jsem zrovna něco podobného chtěla napsat

    OdpovědětVymazat
  2. Fotek zvěrstva, ať už našeho či jiného mám myslím dostatek, takže bych měla materiálů na kolik výzev

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě zkusím nějaký článek napsat, díky

    OdpovědětVymazat
  4. Blondísku, jak já ty výzvy nemusím, tak touhle jsem nadšená Takže do ní jdu.

    OdpovědětVymazat
  5. Snad taky něco k tématu spíchnu. Vezmu si foťák a vyfotím šťastnou fofrující Terezku. A díky za rozčeření jarních vod našeho blogování!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Blondýnko, víš, že jsi mi vzala téma? Měla jsem ho taky v hlavě No, samozřejmě se přidávám, i když se budu opakovat, páč zvěrstvo mám na blogu pořád. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  7. Zkusím. I když práva ruka je zatím v nutném klidovém režimu. Píšu levnou a to je šílené klepání. I myš mne stále plete. Napadá mne...existuje vůbec myš pro leváky? Asi ano, ale pravák by se s ní asi také musel učit.   

    OdpovědětVymazat
  8. Také se pokusím něco vyhrabat, tahle výzva se mi líbí, tak uvidíme, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
  9. dam vlastne stopx - som predsa riadne zviera! (napr. RIADNA SVINA atp.)

    OdpovědětVymazat
  10. Téma v této době více než aktuální. Zkusím něco napsat.

    OdpovědětVymazat
  11. Zvířata... to je určitě velké téma. A lidé samozřejmě za ně mají odpovědnost. Ale... ne nemůžu se rozepsat, jen bych se zbytečně rozčílila...

    OdpovědětVymazat
  12. Jasně, taky se pokusím něco vyplodit

    OdpovědětVymazat
  13. Ač neblogerka, již několikrát jsem zde na tvém blogu psala komentáře, protože obzvlášť v poslední době jsem nešťastná z toho, jak se někdo ke zvířatům i přírodě chová. Uvidím...

    OdpovědětVymazat
  14. No o zvířatech bych něco dát mohla    , těch mám kolem sebe až až   

    OdpovědětVymazat
  15. Jéé, to se mi líbí! :) Počítej se mnou!

    OdpovědětVymazat
  16. Simi, příští týden mám hodně nabitý, ale pokusím se nějakou stopu nafotit. Když žádnou na svých cestách nepotkám, tak to jistí naše Terri. Snad to zvládnu a těším se na stopy ostatních.

    OdpovědětVymazat
  17. Výzva vypadá dobře. Nevím jestli budu mít čas něco vymyslet. Nicméně budu zvědavá na příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  18. Sice ještě nemám tušení jakým směrem se budu ubírat, ale rozhodně mám ambice se této výzvy zúčastnit. Zvířata jsou mi velmi blízká a rozhodně si zaslouží pozornost. Tak proč ne takto. Musím říct, že TOHLE je fakt skvělý nápad a úžasné téma! Díky, těším se!

    OdpovědětVymazat
  19. Výzva mě zaujala, jdu přemýšlet nad formou A těším se i na příspěvky ostatních.

    OdpovědětVymazat
  20. Protože mne to tady v tom světě blogů baví, jdu do toho taky!

    OdpovědětVymazat
  21. Vzít to doslovně, stop po našem zvířeti v domě bych našla nepočítaně :o)

    OdpovědětVymazat
  22. Ráda se účastním. Psaní mi nejde, takže ukážu pár fotek.

    OdpovědětVymazat
  23. Dobrý nápad. Krásná oslava Dne Země. Přišla jsem o několik let fotografií, ale snad se mi něco podaří vyšťourat. Nádherná fotografie ptáčátek v hnízdečku.

    OdpovědětVymazat
  24. Lotty, to byla paráda, krásně jsem se proletěla

    OdpovědětVymazat
  25. Fotek našich vlastních i nevlastních zvířátek mám dostatek, podobné akce se mi líbí,ráda se zapojím

    OdpovědětVymazat
  26. Cerko, mi už vážně hrabe, já ani nevím co čtu a kde píšu, to mám z té makačky na zahradě           

    OdpovědětVymazat
  27. Ráda se zúčastním také . Hezký večer. ZaZa

    OdpovědětVymazat
  28. Taková výzva pro mě není, psaní literárních útvarů není moje parketa.

    OdpovědětVymazat
  29. Také doufám, že nezapomenu a nějako tu stopu objevím a zveřejním. Moc hezké téma.

    OdpovědětVymazat
  30. Moc hezký nápad a pro hezké nápady jsem otevřená. Myslím, že mě dokonce přinese krásný pocit ztišení. Děkuji za něj.Věrka

    OdpovědětVymazat
  31. Simi, posílám ti jeden starší článek, kdy mi srdíčko klepalo z posledních sil pro uvízlou Terezku. Není to psáno teď, takovou situaci si ráda odpustím. Špatné začátky by měly mít naším přičiněním dobrý konec, i když nás stály sobotní oběd   

    OdpovědětVymazat
  32. Tak už to mám hotové, Blondí!

    OdpovědětVymazat
  33. Zdravím :). VendyW mě upozornila, že bych mohla přispět zvířecí stopou :). Tak tady je jedna z mnoha, které jsem nafotila: http://jihei-innatura.blog.cz/1804/ropucha-obecna

    OdpovědětVymazat
  34. Také hlásím splněno. A děkuji za krásný nápad, inspiraci, potěšila jsem se při vzpomínání na některé příhody se zvířátky.

    OdpovědětVymazat
  35. K tejto výzve som sa dostala cez Martu D, ... veľmi sa mi zapáčila, tak som sa pridala aj ja ...  Simonka, výborný nápad ...  Prajem pekné dni ... Laura

    OdpovědětVymazat
  36. Milá Simi, zvířátek jsem potkala kupu, ale napsat jsem musela o tom našem, to je jasné...

    OdpovědětVymazat
  37. Dočetla jsem se docela pozdě, ale snad to ještě dnes nějakou formou stihnu.

    OdpovědětVymazat
  38. Simi, trochu mi to trvalo...ale STOPU jsem včera vložila a chci Ti poděkovat....i jsem si pobrečela, ale to je právě ta stopa.....hezkou neděli Jarka

    OdpovědětVymazat
  39. Zvládla jsem to! Jestli se tedy deadline počítá jako dnešní půlnoc ..

    OdpovědětVymazat
  40. Poslušně hlásím, že jsem taky článek už napsala a mám ho na svém blogu. Dík za super téma!

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.