pátek 14. srpna 2020

Jak vyplavit endorfiny ....



Ráno mi v práci praskla stoupačka.
Kdo zažil, kývá hlavou, ví své. Kdo nezažil, bylo to hustý.
Během jedné vteřiny jsem stála úplně mokrá v půl metru vody.
Jako velice schopný manažééér - žena jsem netušila, kde je na domě hlavní uzávěr.
Kdo by se o také detaily zajímal, že ?
Bože, jakou já měla radost, jak já se radovala z obyčejného kohoutku z kovu. :-)
A protože té vody bylo na jeden den málo, třikrát jsem zmokla.
O co větší radost jsem pojala, když jsem viděla krásně zalitou zahrádku, spokojené stromky, keře, rostliny.
Jsem zahradník, který od jara do zimy obchází každou jednotlivou rostlinu a sleduje její vývoj.
Těší se z prvních lístků, obdivuje květy, sbírá plody, kochá se podzimní barevností a na zimu přikrývá a chrání před mrazem.
Vyplavily se mi endorfiny, sice té vody bylo na jeden den skutečně dost, ale copak se člověk z té krásy nemůže radovat, když je na dosah ??
























Přeji vám krásný letní víkend, vyplavujte endorfiny, radujte se  a hlavně, ať té vody zase není moc.
Vaše blondýna.

33 komentářů:

  1. Simi, děkuji za krásnou podívanou! To zalití ti moc přeju, tu stoupačku ani trochu - zažila jsem ten horor, přítomní muži věděli, kam běžet ke kohoutu, ale i tak...
    Užij si víkend i dovču se Sofinkou!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já tedy fotit omoklá kvítka nemohu. U nás té vody nějak moc nepadá. Snad by mělo dnes, ale jak to vidím,obloha do šeda z rána začíná měnit barvu do modra.
    Nu což,každý asi občas zažijeme nějakou tu nepříjemnou záležitost.Proběhla mi kuchyní myška jedna divoká. Namalovanou, ušitou, vymodelovanou, uháčkovanou mám ráda, ale živou ? To tedy ne! Představa, že se někde usídlí, mne dohnala k odtažení všeho, co se dalo a pastičky jsou stále v pohotovosti.Pevně věřím, že tou cestou, kterou přišla zase odešla.
    Dveře do zahrady u nás bývají často dokořán. :-)
    Hezký den, Simi!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Blondýnko, nádherné fotky. Připomněla jsi mi ne teda prasklé stoupačky, ale po návratu z dovolené prasklý bojler, pak jednou prasklá pračka, která vytekla a taky průtok do kuchyně z terasy, kdy lilo týden a my měli kýble v kuchyni, páč v dešti neopravíš vůbec nic. Tak ti přeji pěknou dovolenou a žádné kalamity.

    OdpovědětVymazat
  4. já si užívám naplno. Včera tu byly holky na koupačku, dneska musím dát trochu dohromady barák, páč zítra přišustí kamarádka z Prahy. Takže musím uklidit hostovskej pokoj kde si včera Bobule hrála, a obývák kde zas vládne papouch. Mezitím asi zaleze sluníčko a tak to vidím na odpočinek kterej už nutně potřebuju a kterej doufám bude pokračovat už příští středu odjezdem na týdenní dovolenou ... Já prasklou stoupačku naštěstí nezažila, ale naši na to měli velké štěstí. A když ne stoupačka tak je vyplavovali sousedi nad nimi...

    OdpovědětVymazat
  5. Simi, mám to přesně tak. Příroda a zvířata mě neskutečně nabíjí energií. Jsem tím známá, takže rodina i moji přátelé mě obdarovávají květinami v jakékoliv podobě, kvalitní zeminou, keramickými květináči, prostě vším, co s tím souvisí. Hezké dny a hodně kochání.

    OdpovědětVymazat
  6. Simi, přemýšlím, zda sis nepřála vodu, prostě jsi poslala vesmíru přání mít vodu a on Tě od rána poslouchal a přání plnil! Ne, promiň, jistě to bylo velmi nepříjemné, zvláště ty dozvuky, rozumím.😊

    OdpovědětVymazat
  7. Pravdu máš, na dnešní lijáky se těším jako na smilování a doufám, že to bude víc, než jen letní sprška :).
    Prasklou stoupačku neznám, za to vím, jak vypadá, když se pod tebou ucpe odpad a soused nad tebou odmítne vypnout pračku. Bože, to byly sračky! Snad už je dobře :).

    OdpovědětVymazat
  8. Prasklou stoupačku taky neznám, zato prasklou hadici od pračky, bylo to v noci. Naštěstí to objevila syn, když šel v noci na záchod a vzbudil nás. Voda byla i sousedů pod námi. Od té doby se snažím, abych nezapomněla zavřít vodu do pračky.
    Zalitá zahrada Tě odměnila svou krásou, kochám se fotkami.
    Přeji den bez nepříjemných překvapení.

    OdpovědětVymazat
  9. Vody ať je asi tak akorát, pro všechny a všechno ;o). Mám to stejně, jsem vděčná za vodu pro zahradu, pro všechno živé, když je jí ale právě "akorát"...
    Simi, přeji fajn víkend a dny bez nechtěných překvápek.

    OdpovědětVymazat
  10. Kvítka se ti odvděčila, i ve stupačce by jim bylo dobře :).
    Teď prý mají zase přijít přívalové deště, ale po těch tropických vedrech se budou hodit, těším se na to, jak zase nachytáme zásobu dešťovky do všech kádí.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotečky, zahrádka je krásná. U nás té vody zase tak moc není, naposledy pršelo v pondělí, naštěstí jsou sudy plné a tak běhám po zahradě s konví. Je to zdravé pro mně i pro kytičky ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  12. Také bych nevěděla :-) A kapičky na květinách miluji... Krásné fotografie a těšící zahrádka.

    OdpovědětVymazat
  13. Simonko to jsou nádherné fotografie. U nás prší až dnes. Krásný víkend Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkně... To mi máme xshradkupojatou jako dosti divokou

    OdpovědětVymazat
  15. Chápu tě se zahradou,fotky jsou krásné, já s bylinami, vlastně se vším živým, dokonce i rozmlouvám, protože na rozdíl od lidí, mě poslouchají, neodmlouvají a ani nemají stupidní protinávrhy. Jsou prostě zlatíčka.
    p.s.
    je to pro mě relax, mohu si odpočinout od racionality, která se ode mě práci očekává :(

    OdpovědětVymazat
  16. Kdysi dávno, ještě v TP bylo naše první bydlení v suterénu a dvě poschodí nad námi /víc jich nebylo/ se cosi ucpalo či co a tak nám VŠE! vyteklo záchodovou mísou a navrchu plavaly fialky :-), sice tato havarie byla celkem rychle vyřešena ale to odstraňování.... Jinak tady u nás nahoře tedy byla průtrž, bičovalo to nebohé rostlinstvo,tak je dobře, že u vás byl déšť zalévací.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Simčo, moc tě zdravím! Prasklá voda, to ti nezávidím... tyhle živelné pohromy at se nám raději vyhýbají, co?
    A zahradníčení? To mám jako ty. Já si tuhle připadala trochu jako blázen....nechtěně jsem zlomila větvičku u jedne rostlinky a ja se ji omluvila. No co, mam k tem "kytkám" proste vztah, piplám je tu horko těžko, v te naší hnusné těžké jílovite půdě, tak mám z každé z nich radost. Tak to je.
    Tak at se všemu daří a vodě zdar!
    Petra

    OdpovědětVymazat
  18. Voda dvakrát jinak.
    Naprosto ti rozumím, milá Simonko.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  19. První vodu - stoupačku ti nezávidím, zato druhou od srdce ano! Afrika nás objímá svým teplým dechem, kromě 34-35 stupňů je zde i prádelnové vlhko a to nejsme na Sicílii.
    Voda se ale zatím koná jen na severu. Kytičky jsou po té sprše moc hezké 👏

    OdpovědětVymazat
  20. Ó jé, to musela být spoušť! Možná bych si měla zjistit, kde se skrývá onen kouzelný kohoutek u nás v domě :-D Fotky jsou ale krásné, kohoutek nekohoutek, dodávají energii a radost. Obzvlášť ten netřesk je doopravdy krásný :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Jo voda, blahodárná i ničivá. Na zahradě prospěšná, ovšem na podlaze, ještě v takovém množství, asi nic moc. Tak snad už je vše v pořádku. Fotky kytiček jsou nádherné.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  22. Vždycky je dobré mít čím vyplavovat :-).

    OdpovědětVymazat
  23. Fotky, které hladí, těší....umíš to:-)
    Vodu "uvnitř" jsem v práci zažila několikrát brrrrrr. A tu venku-naposled včera, když jsem se vracela z dovolené. Čtvrt hodiny jsme museli stát na parkovišti, protože to prostě nešlo. Tak přeji hodně vody jen na to zalití.
    P.S. Dcera moc moc šikovná. Povedla se ti:-)))

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkné fotografie :-) Myslím, že je nejlepší, když je vody tak akorát :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Zdravím, jiýž jsem zase na svém místě u PC a mohu se kochat, co se jinde urodilo. Moc krásné kapičkové fotky.

    OdpovědětVymazat
  26. Přestěhovala jsem blog a můžu zase začít ve volných chvílích háčkovat.Takže hurá na endorfiny

    OdpovědětVymazat
  27. Krásné orosené fotky.
    A co se týče katastrof, některé jsou zabíračky, ale konec dobrý, všechno dobrý.
    Zejména pokud to neumaže dobrou náladu a schopnost vidět věci líp než jiní.
    Jsi dobrá zahradnice, zahrádka samý květ.

    OdpovědětVymazat
  28. A jako obvykle u Tvé zahrádky a jí daných fotek - pokochala jsem se.

    OdpovědětVymazat
  29. Jo prasklá stoupačka, to je lahůdka, pro celý panelák. Už bych nechtěla zažít. Kytičkám voda svědčí, pokud ji není moc a nebo přívalová.

    OdpovědětVymazat
  30. Nádherné snímečky. Krásné dny, Šárka

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.