úterý 4. srpna 2020

Chybíš nám, milá Sally ...



Lituji všetečné otázky " Jak se vám daří ? "
Vyšla z mých úst v rámci konverzační slušnosti, ovšem nevhod.
Měla jsem natřenou pouze půlku hlavy.
Kadeřnice, hlava nehlava, mi mezi usedavými vzlyky sdělila, že přichytila manžela v delikátní poloze v jejich ložnici.
Ležel na zádech, slastně vzdychal  a nad ním trtkala přezrálá padesátnice plus mínus.
/ v případě slovesa trtkat se jedná o doslovnou interpretaci /
Obrovská sádelnatá zadnice s pořádnými madly lásky rytmicky pohupovala nad mužem a vybízela ho k lepšímu výkonu slovy ... přidej, přidej čuňáku !!
Má mladá a krásná kadeřnice svému muži nedokáže odpustit.
Kdykoliv zavře oči, vidí  " trtkající " dvojici a přesto vlak prostě nejede.
Co s tím a co s čuňákem, Sally ?

Teplý olej se rozlévá po zádech, kůže vsakuje miliardu atomů esenciálních. Slastně vrním
Sahara, je to Sahara ... praví masérka, rytmicky svými prsty nanáší další potravu pro má záda.
Prolupuje obratel za obratlem, laská každý milimetr nervových zakončení.
Do okamžiku než ve ztichlém rádiu moderátor začne hovořit o racionálním stravování.
S patřičnou kadencí začíná nakládat mým zádům. Flák, bum, mlask.
Jo, tak racionální strava, jo ? nese se místností.
Já uvařím jáhlové rizoto s tempehem a víte co si přinese můj pan domácí z farmářských trhů ?
Flák vpravo, flák vlevo, mám ještě páteř ?
Von si přinese naložené utopence s feferonkami a cibulí a smrdí s tím u televize.
Flák, bum, mlask.
Co na říkáš, jíš taky zdravě, Sally ?

Moře šumí, vlny narážejí o útesy a  já si tu mořskou poezii v duchu představuji v rámci relaxační hudby.
Obličej mi vypíná regenerační maska, budu ho mít jako dětskou prdýlku :-)
Na tváři přistane první kapička, následuji jí druhá kapička, třetí, čtvrtá.
Aha, to bude nějaká nová metoda nebo převratná technologie.
Nenápadně otevírám oči, škvírečku.
Proboha, kosmetička mi brečí na ksicht.
Rozvádí se. Manžel jí nechce půjčovat psa, protože se pořád kurví. / ona, né ten pes !! /
Budou si dělit majetek. Každý půlku.
 ...a jestli ho vytočí, dostane i půlku psa.
Zatím dostala půlku plavek, půlku kufru, futrál od fotoaparátu. Foťák si nechal na památku i s kartou, jsou na ní líbánky od Balatonu.
Tak poraď, má se všechno dělit na půl nebo na čtvrt, Sally ?

Kdepak jsou ty kouzelné časy, kdy jsi nám radila, milá Sally ?
Chybíš nám, protože odcházím od kadeřníka a mám hlavu jako dvoubarevnou bábovku.
Masérka mi upraví záda tak mocně, že nemohu druhý den vstát z postele.
A kosmetička, ta mi bude pleťovou masku orážet rašplí.
A stačilo by tak málo ... napsat Sally.
/ také jste už zapomněli na Mladý svět a populární poradnu pro problémy dospívajících vedenou Sally alias psycholožkou Jiřinou Hanušovou /



 

50 komentářů:

  1. Mladý svět a poradnu Sally si pamatuji moc dobře. ale co jsem měla včera k obědu už nevím, možná by Sally poradila. Také si pamatuji, že: Máš-li smutek na duši, svěř se tetě Miluši (nebo strýci Artuši?), ale už nevím, proč mi to právě teď naskočilo, jojo stáří je paráda ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že na to svěřování je skvělá kamarádka nebo duše spřízněná, já bych to Artuši neříkala, protože je chlap a ještě by to trtkání podpořil.
      Chlapi drží basu :-)

      Vymazat
  2. Také si pamatuji na Mladý svět i Sally. Napadlo mě to stejné jako Evku, někdy by člověk tu tetu Miluši potřeboval.
    Vidím, že je docela nebezpečné nechat se zkrášlovat. Ještě, že Tě kadeřnice nevzala dohola.;-)
    Také u vás pořádně zapršelo?.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý potřebuje duši, které vyjeví své problémy, kdo jí nemá, strádá.
      A když se to v životě načte, pak těch Miluší není nikdy dost.
      U nás pršelo skoro dva dny a já děkuju, protože příroda i zahrada vydechla a vrní blahem. Já nejsem milovník vysokých teplot, vyhovuje mi to.

      Vymazat
  3. Moc hezké...Mladý Svět snad provázel každého mladého člověka. Také jsem ho kupovala a hrála v nem všechny články, žebříčky hitparád, a také rubriku Sally, četla jsem vše, co mě zajímalo. Nebyly telefony, nebyl internet v televizi jeden program a tak jsme kupovali a četli časopisy ostošest...I když nebylo tolik možností jako je dnes myslím, že jsme měli k sobě blíž. Krásný den Simonko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mladý svět bylo hodně revoluční periodikum, sice okleštěné ideologií, ale občas i něco moderního tam problesklo.
      Každá doba nese své a platí za ní daň, máme mnoho možností a někteří by tu Sally potřebovali jako prase drbání.

      Vymazat
  4. oprava:... hltala v něm všechny články...

    OdpovědětVymazat
  5. Simi, jsi jako vrba. Všichni se Ti vypláčí na rameno a ty se s tím poper. Ale zase je fakt, že si člověk ani neumí představit, co se jinde děje a takto to máš z první ruky. Mně se to občas také stane, že si vyslechnu pár příběhů a hned si uvědomím, jak se mám. A věřím, že se mám dobře. Hezky jsi všechny příhody popsala, hlavně že Tě kadeřnice nevzala šmik, šmik. To by bylo horší, než ta řádně rozmasírovaná záda. :o)
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale nedobrovolná vrba, já když jdu relaxovat, tak chci odpočívat a netoužím si odnášet pytel hnoje jiných.
      Jsem člověk otevřený, ale svěřuji se lidem, o kterých jsem přesvědčená, že to zůstane uložené a nebude si o tom povídat celé město.
      Jsem exponovaná, známá a pak také není potřeba, drbou mne už tak dost :-)

      Vymazat
  6. Milá Sally pamatuji, měli jsme doma knížku, kterou jsem v dospívání přelouskala... Jinak jsem zkoušela dávat rady s pomocí andělských karet - takovou jednu krátkou myšlenku laskavosti. Někdo se potřebuje vypovídat, někdo povzbudit, někdo konkrétní radu. Ale myslím, že ty rady máme v sobě... A ty máš talent, že se ti lidé otevírají a svěřují se, milá Sally. Jen ta záda asi dostala zabrat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám svého dost, žijeme v nelehké době a moje hlava je někdy večer dost těžká. Odnaučila jsem se nosit si cizí zátěž, protože mám své dost.
      Mám kolem sebe dost přátel, rodiny, kde mohu důležité vyjevit a nepotřebuji to tahat ke kadeřníkovi.
      Lidé jsou napěchovaní stresem, vypustí své démony a občas je to nemožné zastavit.
      Už ze zásady si s nikým netykám, to je pak ještě horší. Raději odstup a být fouňa :-)

      Vymazat
  7. Na Sally si pamatuju. Na kosmetiku už nemám, stačí, že vydám 300,- za pedikúru. Ale inspirovala jsi mne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo kouří, jiný pije alkohol nebo fetuje, jiný si kupuje kabelky, já o sebe pečuji, zasloužím si to.
      Místo kouření, které by šlo do tisíců, zajdu opečovat tělo.

      Vymazat
  8. No jo, rozbít bábovičky si umíme celkem efektivně sami, a pak voláme Sally na pomoc. Mladý svět jsem kdysi taky četl, ale právě rubriku Sally jsem dost přeskakoval :-). Mám zkušenost, že když lidi chtějí, jde skoro všechno, a když nechtějí, nejde skoro nic. A nechtějí dost často. Potřebovali bychom nějakou Sally, která by jim poradila, aby chtěli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi to u vás mužů, tak nějak přirozené. Řešíte ekonomiku, auta, práci, ale niterně nerozebíráte, zda Nováková má novou sukni a nosí se.
      To muži gayové jsou v tomto zase daleko niternější než my ženy, zažila jsem dva kadeřníky a jejich problémy, no Sally by to nedala :-)

      Vymazat
  9. Blondýnko, hezky si napsala, ze života. Jo Sally si pamatuji. Děkuji a měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsem lidový vypravěč, nechci, samo se mi to dere do života. :-)

      Vymazat
  10. Jó, mlaďák.... to byly doby .... já se u Sally velice dobře bavila. Ale nejvíc jsem tam sledovala hudební scénu. K té jsem si kupovala i navíc Melodii a ke kulturním zážitkům Kino. To byly moje tři top časopisy. Někdy mi hlava nebere, jak je možné že si chlap, kterej má mladou a případně i hezkou manželku pořídí mnohem starší milenku. Co se týče zdravé výživy, nedivím se tomu partnerovi protože mnohé ženy, a pár jich znám, které vyznávají zdravý styl bývají velmi aktivistické, nutí k tomu všechny kolem. A pokud nejsou oba a dobrovolně naladění na stejnou notu, pak nastávají takovéhle situace. myslím si, že nikdy není vina jen na jedné straně, při bližším pohledu se zjistí že vinní svým způsobem jsou oba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má kadeřnice je krásná, štíhlá zrzečka s atraktivním ksichtem, taková přírodní kočka. A jak zjistila posléze, pana manžela rajcují jen opotřebovaná, sádelnatá těla. Asi v tom bude úchylka.
      Zdravá výživa je důležitá, ale musí se servírovat s pokorou a přirozeně, můj partner pindal, ale rád si zavdal. Jen to musel okecat, aby byl správný chlap :-)
      Kino jsem si také kupovala a listovala jsem v něm ještě dlouho po revoluci, tam bylo krásných vzpomínek !

      Vymazat
  11. Taky si na Sally pamatuji :-).
    Pěkně jsi to napsala. Je pravda, že každý člověk má svoje trápení, potřebuje to ze sebe dostat, ale měl by vědět kdy a komu a jak.
    Měj se, Simi!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, dělám celý den s lidmi a když se chci nechat hýčkat, prostě ráda bych klid.
      Ovšem my ženy dokážeme být narvané emocemi, no a gejzír pak vytryskne, když to člověk nejméně potřebuje.

      Vymazat
  12. Evidentně v lidech vzbuzuješ důvěru a svěřují se. Taky se mi to stává. Ale říct něco smysluplného, chlácholivého, když člověk slyší ten problém jen z jedné strany, to mi jde hodně těžko. Tedy vlastně utěšit a vyslechnou, to jde, ale na rady, na ty byla Sally.
    Simi, přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem skvělého kadeřníka, byl to gay a měl fenomenální ruce.
      Museli jsme se rozloučit, byl to emoční upír.
      Hlavu jsem měla excelentně upravenou, ale vycucaná jsem byla do morku kosti.

      Vymazat
  13. Momentálně jsem dospěla k bodu, kdy si velice dobře rozmýšlím, co a komu řeknu, poslední dobou totiž ve stínu závisti i hluší začínají slyšet, slepí vidět a němí mluvit. Divnej svět, občas bych takovou anonymní Sally potřebovala taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidská závist, víš, kolikrát já za den se s ní setkávám ?
      A nikdo nevidí dovnitř, nikdo neslyší, co se tam odehrává.
      Existuje lék, stále se usmívat, a nedat najevo slabost. Jinak tě sežerou zaživa. Nedej se, jsi silná ženská, závist si nesmíš pustit do života. Nikdy.

      Vymazat
    2. Já vím, milá blondýnko, já vím. Úsměv používám k tomuto boji už léta, ale občas mám pocit, že mě ty hyeny už okusují. Asi se budu muset usmívat víc :D.

      Vymazat
  14. takovejch Sally existuje.. a nechávají si za to tvrdě platit.. já už Sally nečetla, ale zato Bravíčko a "Tenkrát poprvé" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska je psychologie díky náročnosti doby hodně lukrativní byznys, ale nechtěla bych to dělat.
      Od rána do večera poslouchat lidská trápení, to musí být skutečně náročné.

      Vymazat
    2. jojo, nedávno jsme stejnou věc řešili s mužem, jestli je to výhra být psychologem

      Vymazat
  15. Zdá se, že ani kadeřnici, ani masérce, se nedaří.
    Doufejme, že masérka nebude ta trtkající padesátka plus mínus, ale někdo úplně jiný, kdo se momentálně veze ve vlně věr a nevěr.
    To by totiž bylo opravdu absurdní setkání.
    Co na to říct? Snad jen, že ta otázka, jak se vám daří, byla důkazem slušnosti a taky důkazem, že svět se ještě úplně nezhroutil.
    Kadeřnici se nedivím, tohle bych taky asi nerozdejchala nijak rychle.
    Masérce se divím jen trochu, pokud zahýbá, měla počítat s následky. Ale pes to snad přežije celej.
    Holt se člověk při takových službách dozví, co píše život.
    P.S. doufám, že ta masáž aspoň pomohla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předpokládám, že žádná žena se nepřenese přes situaci, že zjistí skutečnost o svém muži, kterého přitahují vyzrálé ženy. Zvlášť když ona sama je atraktivní, přesto velice kvalitní člověk.
      Já osobně se bojím, že bych to nedala.
      Masáž pomůže, pokud se provádí pravidelně, jednorázová záležitost pro organismus nemá vliv, jen polechtá.

      Vymazat
  16. Simi, ta představa z prvního příběhu je hrozná. Při svém temperamentu, bych tu tlustou sádelnatou pr... nakopala a manžela zepředu! Naštěstí své SALLY (kamarádky) mám. Díky tomu, že jsme si všechny sáhly až na dno, dovedeme si navzájem pomoci, poradit, vyslechnout. A také vím, co důležité je a co už ne. Příběhy se mi líbily, těm zúčastněným asi méně. A tobě přeji, ať to vše ve zdraví přežiješ. Aby se všechny ty procedury neminuly účinkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Než bych to udělala, zamyslela bych se.
      Proč stará sádelnatá prdel tančí nad mým mužem, když já jím mám dokonalou ??
      Možná to signalizuje, že nemá smysl ani knokautovat muže zepředu.
      Toužím přijít a užívat si v klidu, moc se mi to nezadaří a nebo jsem za fouňu, která nemluví vůbec :-)

      Vymazat
  17. Souběžně se Sally, šlo, myslím, i : "Máš-li cosi na duši, svěř to strýci Artuši."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ta Sally mi je přeci jen bližší, ten strýc by možná vyžadoval i přidanou hodnotu :-)

      Vymazat
  18. Na poradnu Sally si vzpomínám, ale vlastně ji ani nečetl, za to mě bavily vtipné odpovědi Miloslava Šimka. Např. jednomu mládenci, který napsal, že "na rande čekal dvě hodiny na svou milou a když nepřišla, tak se na ni vykašlal", odpověděl: "Dobře jste udělal, jen je škoda, že se to nedozví."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně, myslím, že mnoho normálních mužů tyhle ženské libůstky nevyhledává :-)
      Pan Šimek měl humor geniální, když jsem se dívala na jeho pořady, ta lavina odpovědí, myšlenek, mhh, uměl.

      Vymazat
  19. Ktrtkať - tak se říká lidově na Slovensku té jisté činnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ještě zažila slovenštinu ve škole a s nostalgií vzpomínám, jen soudružka učitelka toto slovo vynechala :-)

      Vymazat
  20. Přestože s uvedeným periodikem nemám tu čest, myslím, že časy se v tomhle ohledu nemění: i my jsme měli své Sally a poradny, jen v jiných časopisech. A že pro ně vždycky bylo materiálu dost! :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Sally neznám. Ale vrbou jsem docela ráda, vím, jak je těžké najít nějakou, která je opravdu chápající (nebo se tak aspoň tváří), tak se snažím.

    OdpovědětVymazat
  22. Mladý svět byl podpůltovka, dobře si to pamatuju a rubrika Milá Sally... co dodat :)

    OdpovědětVymazat
  23. Já ne. "Máš li něco na duši, svěř se strýci Artuši."

    OdpovědětVymazat
  24. Taky si pamatuju, ale vždycky jsem si myslela, že si ty otázky vymýšlí sama....:)
    Tu první situaci si vůbec neumím představit v reálu, musela to být pro ni strašná rána.
    Chlapi jsou vážně z Marsu.

    OdpovědětVymazat
  25. Milá Sally vyšla i jako knížka, dodnes ji mám ve své knihovně. Jen doba se kapánek posunula a dcera už si hledala rady v jiných “médiích” :)

    OdpovědětVymazat
  26. Mladý svět byl můj oblíbený týdeník, vždycky jsem se na něj těšila a býval dokonce podpultové zboží . Stával 2 Kčs, pokud se nemýlím a čtení v něm bylo hodně. Ta první situace je opravdu šok, to je skoro urážející být podvedená s takovou ženskou. Tady kadeřníkům a kadeřnicím vtloukají do hlavy, že klientka se chce vyzpovídal ze svých problémů a ne poslouchat ty vaše. Vy musíte razit heslo že “va tutto bene”! Ne vždy se to ale dodrží a pak si zákaznice jde vylít srdce jinam 😉

    OdpovědětVymazat
  27. Ano, Sally si pamatuju a mám dojem, že by se v dnešním vztahovém chaosu holka nezastavila.
    Užívej si léto. Jitka

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.