středa 30. srpna 2017

Srpen v kostce..

Byl to měsíc melounů, hroznového vína, grilovaček, ochutnala jsem to nejlepší PROSECCO ve svém životě, že když jsme se podívali první flašce pod sukénku, toužila jsem povalovat tu jemnost po patře další, další a další sklenky.
Nenápadně se začal krátit den, objevuje se stále více podzimních pavučinek a ráno jsem litovala, že jsem oholila medvěda , ráno už je zima.
Když někdo odhaduje zimu dle cibulových slupek, já nebudu jako všichni a předpovím podle kočičí srsti. Náš Edík během léta tak zahustil kožich, že takových umyvadel, co jsou na obrázku, bylo šest a rozhodně tomu není konec.
Takže, milé motací dámy, vytáhněte jehlice a hurá do toho, rukavic nebude nikdy dost. A vy rozmařilé, kupujte kožichy, kozačky, Edík hlásí zimu dlouhou a krutou.
Finále, konec, finito. Skončila sedmá řada mého nejoblíbenějšího seriálu HRA O TRŮNY. Letošní sedmá řada začala zlehounka a v posledních dvou dílech vygradovala takovým způsobem, že jsem seděla u televize s otevřenou pusou a nemohla dodýchnout.
Nevěřila bych, že dokážu ve svém věku a se svými zkušenostmi, skočit na lep seriálu. Těch sedm dílů ufrnklo a budeme zase rok čekat na závěrečnou sérii. Já je zbožňuju úplně všechny, tak za rok Jone, Tyrione, Daenerys, Cersey, Jaime ....
Zde na blogu se do politiky nepouštím, nechávám to jiným. Jen jsem se v tomto měsíci rozhodla navštívit podpisové místo prezidentského KANDIDÁTA a podpořit ho svým podpisem. To hradní panoptikum je stále horší a stále více arogantnější a já se domnívám, že každý z nás nespokojených a zpruzelých by měl svého favorita podpořit, dost bylo pindání, tlachání, chce to občas hodit prut do vody.
SOPTÍČEK bude mít za měsíc dva roky, bojuje s nočníkem, bojuje za prsa a dožaduje se stále kojení. Nebojí se vody, miluje zvířátka a hlavně zmrzlinu a nanuky. Moc ráda jezdí lanovkou a slovo " kabinka " otáčí stále dokola.
Loučím se s MĚSÍCEM srpnem, byl poslední prázdninový a vzal to šupem, né nadarmo se říká, že dobrého poskromnu. Stále se snažím do sebe narvat slunce, barvy, květy a vůně v toxickém množství, protože moje spotřeba bude v zimě k neudržení.
Dnes mi můj obchodní partner řekl, že mu připomínám doktora House. Né že bych nebyla upravená, né že bych vypadala tragicky, ale moje chování je prý neurvalé, výstřední a jsem potížista. A kdo není před dovolenou?
A tak se loučím nejen se srpnem, ale i s vámi...skandální House letí za dobrodružstvím.
ARRIVEDERCI...



29 komentářů:

  1. Tak to přeji, doktore, aby ses měla na dovolené suprově :) Tuhá zima mne moc nepotěšila, neb stále tápu v tom, co se obléká dětem ... A Hra o trůny - já absolutně nevím, o co jde. Ale prý je to plné sexu a ta bílovlasá slečna na D má něco s draky ... Tak možná až to bude všechno natočeno a vydáno, tak to doma zkoukneme také.

    OdpovědětVymazat
  2. Před dovolenou jsem vždycky bývala nesnesitelná (a kdo ostatně nebývá)   Pěknou dovolenou a Soptík určitě ten nočník brzo přepere

    OdpovědětVymazat
  3. Jen doufám, že Edík se v předpovědi sekne a nebude to s tou zimou tak zlé.

    OdpovědětVymazat
  4. Doktore, já miluju divné lidi, a sama jsem. Takže ti přeji krásnou dovolenou a odpočiň si. Doufám, že tvůj krásný Edik nebude mít pravdu

    OdpovědětVymazat
  5. "Melouny jsou výborné, obzvlášť jsou-li posíleny rumovými injekcemi," pravil Cyberštamgast.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ráda nekonformní lidi. Zejména na obrazovce Ale musí něco umět, abych si jich mohla vážit. Je jen pár seriálů, které mám kompletně stažené. Můj přítel Monk a Dr. House mezi ně patří.

    OdpovědětVymazat
  7. Ach Blondi, můj nejoblíbenější seriál je i tvůj... Taky tě dostal! Skvělé!

    OdpovědětVymazat
  8. Užij si dovču Zasloužíš si klid a pohodičku

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ať je září také stejně pohodové! Já nové série Hry o trůny už vůbec nesleduju. A ten kocourek - Edík teda pěkně pelichá

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkná kostka Tak já myslím, že Sofinka ještě klidně může pokračovat, já kojila nejmladší skoro do tří      No ovšem Hra o trůny, to se nechytám....televize mi nic moc neříká, jooo včera jsem ji asi zase po několika týdnech pustila    , ale pokud je tam hodně sexu, tak to mě mrzí      House to je jiná    , toho mám ráda    Taky se moc těším na dovču....akorát, já se tam na rozdíl od tebe neohřeju   

    OdpovědětVymazat
  11. A já ti říkám jen "benvenuta" vlastně "bentornata"!! Konečně ses dočkala, jsi nervózní z odjezdu, balení kufru, zamykání všeho a pocitu žes určitě něco důležitého nechala doma... Počasí bys měla mít pěkné, teploty akorát, zbytek už znáš!! Buone vacanze!🤗🤗

    OdpovědětVymazat
  12. Přeji krásnou dovolenou. Užij si jí a v září doma v krásné zahradě na shledanou.

    OdpovědětVymazat
  13. Přeji krásnou dovolenou. Zimu si předpovídat netroufám, neb můj kožich je již poněkud olysalý, ale budu rád už za to, že nastane, protože to bude předzvěst dalšího jara a léta. No a v tomto směru jsem celkem konzervativně rád, že se období střídají tak, jak se střídat mají, zvlášť když - zatoužíme-li snad akutně po jiném - někde na zeměkouli bude jistě k mání .

    OdpovědětVymazat
  14. Prosecco jsem ještě neměla, léto jsem prožívala při ovocném pivku a červeném vínku. Včera jsme byli s malým princem v ZOO a cestou tam i zpátky spinkal v autě přesně jak Soptíček na jedné tvé fotce

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to určitě jedeš i na Aperol Špricu

    OdpovědětVymazat
  16. Já nechci dlouhou a tuhou zimu, to si můžu být jistá, že ta naše v Jablonci potrvá minimálně půl roku!

    OdpovědětVymazat
  17. Simčo, je to pravda. Prázdniny utekly jako voda, dny se zkracují a občas už si večer zapálím i svíčky. Soptíček ohromně vyrostl(a), je z ní super holčička.

    OdpovědětVymazat
  18. Simi, hezky si to užij.

    OdpovědětVymazat
  19. Simi, přeji Ti báječnou dovolenou.

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Jejky, já teď hledím, co jsem to tam napsal za zkomoleninu Samozřejmě to měl být "srpen"

    OdpovědětVymazat
  21. Hra o trůny....tak jsem našla příznivce. Nedávno jsem hledala a nemůžu najít předešlé řady, které mi Robert vypálil. Když mi dal ta první DVD, tak jsem je pouštěla jeden za druhým, nemohla jsem od toho odejít. Byly dny, kdy jsem nedělala nic jiného. Chtěla jsem si nyní ty dřívější díly připomenout a nechápu, kam jsem to všechno dala. Tvůrci hudby, režie, herci, scénáristi....vytvořili opravdu velkolepé dílo, ve kterém se odráží vlastnosti celého našeho světa.....

    OdpovědětVymazat
  22. moc pěkně napsáné.. :) a fotky jsou moc krásné .)

    OdpovědětVymazat
  23. Simčo, užij si krásnou dovolenou, hezky si odpočiň a už se těším na fotky a vyprávění!

    OdpovědětVymazat
  24. Edík je frajer Také doma kočičí kožichy vyčesávám, ať není všude hromada chlupů. Hra o trůny je chytlavá... večer se na to nemůžu dívat, protože se do toho vždycky zažeru a když to skončí, nemůžu usnout   

    OdpovědětVymazat
  25. Kocour je na zimu pěkně připravený, tak hustý kožich se nevidí.

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.