neděle 9. dubna 2017

Jedna nedělní...

....dneska byla slunečná a teploučká neděle.
Lopata, kolečko, plachta, nůžky, konev, palice, dva nádherné javory / které jsem koupila za směšný peníz u cesty od pána, který ruší přenádhernou zahradu - ráj /, netřesky ze Zahrady Čech / kde jsem si ráno stihla dát špičkový trdelník /, kameny, litry potu a litry vody....zde je výsledek mého nedělního snažení.












24 komentářů:

  1. Ty netřesky jsou tak nádherně naaranžovaný... S láskou.

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá moc pěkně, hlavně ta "mísa" s netřesky. Těch máme na zahradě spoustu, jak se trochu rozrostou, začnou se cpát všude

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě to za tu práci stálo, je to krásné!

    OdpovědětVymazat
  4. No, to sis teda při neděli hezky mákla...

    OdpovědětVymazat
  5. To není možné - ty jsi bagr. Kde bereš sílu? Nebo na to stačí nadšení? Obdiv!

    OdpovědětVymazat
  6. Je to moc pěkné,ale co na to záda?

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní! Moc se mi to líbí! Sama bych to ale nevymyslela.

    OdpovědětVymazat
  8. Jak já ty pravidelné tvary a symetrické rozmístění v zahradě moc nemusím, tak tohle je fakt pěkné! Precizně zmáknuté. Bloncko, palec hore

    OdpovědětVymazat
  9. [1]: Kus květníku utrhl majitel těch javorů, kořenový bal měl určitě 10 -15kg, bylo to šíleně těžké.

    OdpovědětVymazat
  10. Simčo, výsledek 1* Moje drahá polovička by řekla, že je Tě škoda na ženskou Príma předvelikonoční týden přeju

    OdpovědětVymazat
  11. mmm, teď mám chuť na trdelník, jak sem si to přečetla

    OdpovědětVymazat
  12. Umělá skalka s netřesky je hodně povedená a javory jsi koupila hodně dobře. Závidím elán, já se také snažím, ale už to jde pomaleji. Ale hlavně, že to jde

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je nádhera! Moc povedené, fakt mě to nadchlo   

    OdpovědětVymazat
  14. Je vidět, že máš pro tu ,,zahradní architekturu" cit. Je to opravdu moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  15. Teda Simi, tak to je něco další nádherný koutek na zahradě Ty netřesky v té míse vypadají suprově

    OdpovědětVymazat
  16. To je tááák krásný, úplně je vidět, jak je to všechno vytvářené s láskou! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ta dřina se vyplatila, Simí. Tvou zahrádku obdivuji, vytvořila jsi z ní nádherné místečko, oázu klidu s překrásným výhledem.

    OdpovědětVymazat
  18. Netřesky jsou vděčné a moc pěkné rostlinky, Simi.

    OdpovědětVymazat
  19. Tohle mi nějak uteklo! Líbí se mi ta mísa osázená sukulenty a vysezení stromků tak, jak to u tebe vidím muselo dát sakra práci.  Výsledek je překrásný.

    OdpovědětVymazat
  20. Nádhera. Taky se mi moc líbí ta mísa s netřesky

    OdpovědětVymazat
  21. Ani se mi nechce věřit že by vám někdo návrh zavlažování zahrady udělal takto nepěkný, to jste spíše vy museli někde udělat velkou chybu v několik desetinných čárkách, nemám pravdu?

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.