pondělí 27. března 2017

Jednoho dne se vrátíš....

Den se v růži skryl a z růže vůni bral
Tím jsi dlouho žil a kráse přísahal
Mám už v tváři sníh, to léta můžou být
S prázdnem slůvek tvých si sotva v písních znít

To víš, že zůstanou, jak loukám tváře kvést
Dál v knihách všech zázraků, mou písní zníš dál

To víš, že půjdem k nám
Jak cestám zbývá jít
Též dveřím, co zívají, jak náruč toužení
Já dlaň tvou stále znám

To víš, sny zůstanou, a možná může nás hřát
Zas dál pár slůvek tvých
Když poznáš stůl a nůž

S příliš krásnou lží se loučit náleží
Vítej k nám, vítej k nám, ten stůl tu máš

Už náruč znáš
Jak chutná prázdná číš
Přijď zas k nám, ať sám už víš
Jak ve dvou dá se žít, až přijdeš zpátky k nám


VĚRO, NIKDY NEZAPOMENU !!!

14 komentářů:

  1. Ani já nezapomenu, Věra byla mým velkým nedostižným vzorem. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Mně bude taky chybět. A děkuji za text - dnes už vím, co bude znít celým naším domem. Škoda takového hlasu. Aspoň netrpěla, zato národ bude dlouho vzpomínat...

    OdpovědětVymazat
  3. Je mi smutno, na takovou Paní zpěvačku se zapomenout nedá.

    OdpovědětVymazat
  4. Byla úžasná, skromná, a měla hrozně dobré srdce. Jsem moc smutná...

    OdpovědětVymazat
  5. Taky nezapomenu. Byla to Paní zpěvačka ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Když ji dneska v rádiu hráli, tak mě to skoro rozbrečelo. A to se stává málokdy. Škoda, ještě tu měla být.

    OdpovědětVymazat
  7. Je mi to moc líto, měla jsem ji ráda, na její zpěv nikdo nemá, Věrka byla unikát. Ráda jsem ji poslouchala i jak mluvila, byla mi hodně blízká, taková obyčejná, ale s božským hlasem ...

    OdpovědětVymazat
  8. smutný, škoda krásného hlasu

    OdpovědětVymazat
  9. Nezapomenutelná písnička, nezapomenutelný a jedinečný hlas!

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem ji měla ráda.

    OdpovědětVymazat
  11. Na takovou zpěvačku se nedá zapomenout.

    OdpovědětVymazat
  12. Věra byla velmi dobrá, měla jsem ji ráda. Bude tu chybět. Snad se má teď aspoň tam v nebi dobře.

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.