pátek 24. března 2017

Beauty přípravy...

...ptáte se nač se budeme připravovat ? No přeci na přechod ze zimního času na letní čas.

ZMĚNA OBUVI

Pokud chcete přejít do letního času plynule, vesele a v dobré náladě, okamžitě zahoďte do rohu kozačky, bagančata, holínky. Slunce za oknem i v nás musíme vítat v obuvi lehké, měkké a dámy, nutno doplnit pedikůru a oholit medvěda, i když nám v zimě krásně hřál nožičky.
Pěkně si sedněte, rozlučte se zimní obuví a kdo je hodně smutný, může si několikrát za sebou botičky zavázat a rozvázat.




ÚDRŽBA ÚČESU

Po zimě to chce změnu, stejně jako trávník vyčešete, pohnojíte a dosejete, stejně je to i s hlavou.
Sundat čepice, šátky, pláštěnky a jste v šoku, kolik vás takové modely stály, aby jste schovali přerostlé a umaštěné vlasy bez lesku.
I Soptíček se dočkal prvního sestřihu, byl značně rozladěný, jak mu vlásky permanentně lezly do očí. To víte, pravidelné masáže s Jihočeským máslem udělaly divy a vlasy rostou jako houby po dešti. Sice když maminka vyrazila na Soptíčka s nůžkami na nehty, že jsou zaoblené, tudíž nehrozí nebezpečí, umírala jsem smíchy, ale výsledek potěšil obě strany.



NOVÝ KOUSEK

Chcete novou kabelku, chcete nové boty, líbí se vám krásná halenka...mám pro vás radu, jak si ji zakoupit a ještě být doma za hrdinu.
Letní čas se zavádí z důvodů úspory energií, je to prý totální nesmysl, protože se tímto fakticky nic neušetří, ale vy máte doma alibi, jak si udělat radost. Méně svítíte, méně topíte, prostě projedete méně energie a hle, určitě vám díky tomu v rodinném rozpočtu nějaká kačka zůstane.
A váš milý či drahý spadne na záda, jen se nestyďte a ukažte mu vaši novou kabelku...na tu jste totiž uspořila z energií..



Přejeme vám se Soptíčkem plynulý přechod na letní čas, je třeba se připravit, aby nás nic nevykolejilo, ba naopak s pěknými končetinami, hlavou a novým kouskem v šatníku VZHŮRU ZA VÍC SVĚTLA, BARVY A DOBROU NÁLADU.
Krásný víkend všem.

21 komentářů:

  1. Soptíčkovi to moc sluší, roste jako z vody, už je to holt malá slečna.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak letní čas mi starost nedělá, ale mám doma růžovou barvu na vlasy a nebojím se ji použít

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Simonko, napsala jsi to nádherně   Letní čas nemám ráda, nenávidím to brzké vstávání   

    OdpovědětVymazat
  4. Sofinka je kouzelná. Je vidět, že má vkus. Módní obuv a kabelka v krásných pastelových barvách

    OdpovědětVymazat
  5. Ze Soptíčka roste modelka Mám ráda ten čas, když schovám zimní boty a obuju  jarní, hned se cítím nějak líp a nejsem jak kocour v botách Príma jarní dny přeju cérko a Sofince děkuju za rady

    OdpovědětVymazat
  6. Soptíček roste do krásy a je vidět, že změna času s ní jen tak nic neudělá.

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám ráda změnu času, ale jak vidno, Soptíček je nachystaná znamenitě

    OdpovědětVymazat
  8. Ty fotky jsou fakt fajn.

    OdpovědětVymazat
  9. Málo platné, na dětech a vnucích vidíš, co je potřeba právě nutně udělat. A potom se těšit z výsledků. Děkuji za fotky, které doplňují text...

    OdpovědětVymazat
  10. Kouzelná jako vždy a článek vlastně také

    OdpovědětVymazat
  11. Změna času mi už nijak nevadí, nemusím vstávat do práce, tak se s tím nějak popasuju.

    OdpovědětVymazat
  12. já už nový boty mámm, já celou zimu chodila v botaskách....

    OdpovědětVymazat
  13. Tý brďo, díky za připomenutí. Ty nohy by toho medvěda fakt oholit potřebovaly!

    OdpovědětVymazat
  14. Sofinka je prostě neodolatelná, nový sestřih jí moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  15. Malá má vkus - to se musí nechat... Volba botiček i tašky jí pěkně ladí s aktuálním oblečením A jestli Sofinka u toho hlavolamu s tkaničkama vydržela dlouho, tak ho taky vyzkouším na naší mladší Krásné jarní dny, P.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásná princezna! Určitě svou vitalitu zdědila po své babičce!

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem tu malou módní poradkyni poslechla, odpol jsem si koupila letní boty...

    OdpovědětVymazat
  18. Já si zásadně stříhám vlasy nůžkama na nehty (a docela slušně) - normálníma mi sestřih moc nejde.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak přesně takovou kosmetickou poradkyni potřebuji, je naprosto úžasná      No a změna času....jediné co mi vadí, že nevím jestli se mi telefon sám přeřídí, ale je chytrý, tak by měl    , vstávám totiž do práce , jinak nemám se změnou problém

    OdpovědětVymazat
  20. Sofince úsměv moc sluší. Já letos na energii prodělala, takže nic kupovat nebudu, ale při čtení jsem se krásně pobavila a to je víc než boty nebo kabelka

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.