neděle 15. října 2017

Podzim plný růží...

Slunce, teplo, modrá obloha, květy růží, neuvěřitelná vůně... říjnová neděle v rozáriu botanické zahrady Liberec.








Krásný týden plný slunce a pohody vám přeji .....

23 komentářů:

  1. Oranžové vedou. Škoda, že vůni si musím jen představovat...

    OdpovědětVymazat
  2. Beallaro, vidím, že umíš žít. Říjnová neděle v rozáriu botanické zahrady Liberec! Já o víkendu pravidelně nevím, čeho se chytit dřív. Jestli nakupovat, vařit, mýt nádobí, uklízet, luxovat, vytírat, prát nebo žehlit. Ale tenhle víkend bylo tak lákavé počasí, že jsem aspoň v sobotu vyrazila na několik hodin do lesa.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to musela být krásná neděle. Velice pohledná a voňavá.

    OdpovědětVymazat
  4. Růže jsou krásné vždy a spojujeme s nimi teplo a sluníčko. Letošní říjen je chvílemi jak červen, jejich měsíc   

    OdpovědětVymazat
  5. Blondýnko, růže miluju. Kochám se.

    OdpovědětVymazat
  6. Za mne vedou žluté čajovky. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádhera Já růže miluju Taky mi tu ještě trošku kvetou

    OdpovědětVymazat
  8. Fakt nádhera, nějak nevím, co napsat jiného...

    OdpovědětVymazat
  9. Je docela pravda, že je výrazné teplo na tohle období.

    OdpovědětVymazat
  10. To musela být opojná vůně. Škoda, že se nedá přivonět přes net

    OdpovědětVymazat
  11. Růže na zahradě už nekvetou, teda ty moje, ale tady se oko potěší Omlouvám se těm červeným růžičkám, ale u mě také vyhrává žlutá a oranžová     

    OdpovědětVymazat
  12. Růže se mi pod kůži zatím ještě nedostaly. Maximálně jejich trny. Ale kdo ví...

    OdpovědětVymazat
  13. Růže v rozariu jsou nyní skoro krásnější než v létě, kdy je sužoval sluneční žár.

    OdpovědětVymazat
  14. Krása! Úplné růžové pexeso .

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to vidíš, běháš si tady po botanické a na kafe nezajdeš

    OdpovědětVymazat
  16. [19]: Upřímně, kdybych nevěděla, že máte oslavu, zavolala bych ti a moc ráda bych se s tebou viděla

    OdpovědětVymazat
  17. No jsou nádherné. Jsem zvědavá jestli na Petříně v růžovém sadu ještě pokvetou. Tak byla jsem tam jednou v listopadu a pořád ještě jich kvetlo spousty ....

    OdpovědětVymazat
  18. Krása, hned se mně u toho vybaví Čas růží od Karla Gotta.

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.