neděle 22. března 2015

Odlesk let minulých....

.... netuším, jestli se na mém názoru podepsala moje náročnost či už mě jen málo překvapí, prostě letošní výstava orchidejí v botanické zahradě Fata Morgana v Praze na mě zapůsobila jako zašlý odlesk let minulých. Ve srovnání s rokem předešlým bylo orchidejí v dobré kondici méně, vzhledem k letitému koníčku už poznám, kdy jsou rostliny a květy za zenitem. Chyběla aranžmá s řezanými orchidejemi, které zaplňovaly vždy hluchá místa v prostoru a přišlo mi, že organizátoři si buď vzali velké sousto nebo došly peníze...mě zůstala na patře podivná pachuť nespokojenosti, možná i překvapení, protože minulý rok jsem byla unešená a na výstavu jsem jela dvakrát.
Ani prodej nebyl, co v jiných letech a já poprvé jela zpátky s plnou peněženkou domů a prázdnou taškou. Budu věřit, že stále nemůže být posvícení a vzhledem k faktu, že toto byla startovní páska výstav v tomto roce, najisto si spravím chuť o víkendu v Drážďanech.....




10 komentářů:

  1. Simi, ty už jsi profesionální pěstitel a poznáš každou, byť jen sebemenší, vadu na kráse a nekondici.  Nám laikům to asi tak nepřijde a byli bychom nadšení. Na fotkách jsi představila úžasné kytičky. Dá se předpokládat, že i pořadatelé jsou odborníci a měli by přistupovat k výstavě podle toho. Věřím, že v Drážďanech si to vynahradíš a tvoje dušička pookřeje. Na rajčeti jsem viděla fotky z Tróji. Přišly mi nádherné.http://anninav.rajce.idnes.cz/orchideje_v_Troji/ Ani nevím, jestli je to stejná botanka, kterou jsi navštívila ty. Prahu tak neznám.

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že tvoje náročnost    , nás amatéry uspokojí ledacos    Přeji ti, aby v Dražďanech tvé srdéčko zaplesalo   

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Jsem amatér jako Vy všichni, ale když chci někomu něco prezentovat za peníze, musím se prostě snažit. Nemohu vystavovat opadané, odkvetlé rostliny, musím je nahradit za jiné nakvetlé, aby se lidé měli nač dívat.Bylo to letos odfláknuté a bylo to vidět.

    OdpovědětVymazat
  4. Simi, já se teda pokochala krásou květů, ovšem nejsem profík jako Ty   Ty už se v pěstování orchidejí perfektně vyznáš

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Jani, protože na ty výstavy jezdím často a každoročně, prostě mě mrzí, když to někdo odflákně a spoléhá na to, že to běžný divák neodhalí a bude spokjený s málem a to se prostě nedělá.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi příliš zkušená, já bych rozdíly asi moc nepoznala.

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle vůbec nedokážu posoudit, Simi, mně připadají orchideje nádherné.

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.