čtvrtek 19. března 2015

Fragmenty ráje....

....kousek od Prahy na pár metrech čtverečních se nachází maličkatý kus ráje, kde je vše skoro zelené, květy kvetou a voní navzdory březnu a tady máte pocit, že jste mimo realitu....no tak nééé, ale trošku.
V neděli jsme navštívila botanickou zahradu Fata Morganu v Praze v rámci každoroční výstavy orchidejí a tentokrát mě daleko více potěšil pohled na skleníky jako takové než na vystavované exponáty a samotné orchideje.
Malá ukázka , která nabije , potěší, rozsvítí duši, roztančí náladu směrem k jaru, nezklame.....




19 komentářů:

  1. Simonko, to je opravdu nádhera, která nabije, povzbudí, roztančí, překrásně jsi to popsala nejen nafotila. Já jsem párkrát byla na Floře Olomouc, ale tam jsou vždy takové davy...., že mi ten zážitek trochu kazí. Moc se mi líbil i skleník v lednicích a těším se do nově zrekonstruované kroměřížské květné zahrady. Plánujeme tak na květen, červen, před hlavní sezónou.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak hurá, už jsem úplně nabitá    Díky za to Simčo   

    OdpovědětVymazat
  3. To je príma podívaná, těším se až mi rozkvete zahrádka

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera škoda že to mám tak daleko jinak bych se tam hnedle mrkla určitě se ti to moooc líbilo Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásné, luxusní, dokonalé! Jak exempláře, tak fotky a jejich úprava. Parádička prostě

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je luxus - květiny i fotky!

    OdpovědětVymazat
  7. A já tam ještě nebyla...vždy skončíme vedle v ZOO. Musím si to zadat do plánovače . Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  8. Simon dala jsi mě krásný tip,když jsem u syna v Praze,tak si láme hlavu kam se podíváme.Nádherně jsi to nafotila,moc se mě to líbí. Až budeme plánovat kam jít,tak to synovi nadhodím.

    OdpovědětVymazat
  9. " Ježíši kriste!... ta je !!"

    OdpovědětVymazat
  10. [1]: V Olomouci jsou jedny z nejkrásnějších skleníků, v jakých jsem byla, je pravda, že o Floře je tam hodně lidí, ale stojí to za to. Moc ráda bych se podívala do arboreta v Brně, je prý kouzelné a konají se tam dny orchidejí vždy na podzim

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Do Brna se chystám letos na dovolenou. Dík za typ na arboretum. hned se kouknu na net a zařadím do plánu. Sice tam nebudu na podzim, ale koneckonců není to zas tak daleko, mohla bych si podzimní výstavu pohlídat a zajet tam pak.

    OdpovědětVymazat
  12. [4]: Já srdečně děkuji

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: Botanická zahrada v Praze má každý měsíc nějakou výstavu nebo akci, jsou to hodně zajímavé akce, skalničky, orchideje, bonsaje, vinobraní....nádherná je procházka po vinici sv. Kláry, určitě je to na hodně krásných výletů

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Na orchidejovém foru pravidelně lidé z Brna dávají fotky a musím říct, že je to můj sen, to vidět ve skutečnosti

    OdpovědětVymazat
  15. Neskutečně krásné, zázračný svět orchidejí...

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné fotografie! Děkuji za tip, musím říct rodině v Praze, aby se tam určitě zašli podívat, mají to kousek

    OdpovědětVymazat
  17. Článek jsi nazvala velice trefně a fotky máš nádherné, Simonko. To jsou opravdové kousky ráje.

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.