středa 6. prosince 2017

Variace na adventní čas...

Když se tento týden hlasovalo o téma týdne, moc jsem si přála něco vánočního, něco odlehčeného než se v adventní čase babrat se životem " Na hraně " / já totiž celý život surfuju na hraně / a tak si zvolím adekvátní označení, nastíním variaci, jak si jedna blondýna žije před návštěvou pana Ježíška.

- moc jsem chtěla být krásná blondýna a tak jsem navštívila svého lazebníka, aby mi na hlavě vytvořil stylově bílou, ať ladím na Štědrý den se sněhovou pokrývkou. Po skoro čtyřech hodinách intenzivního barvení a přelivu jsem domů odcházela s modro - zelenou hlavou. A to jsem si přála nebýt, skutečně nebýt tolik výrazná a konečně splynout s davem.
Zářím, zářím modře, zářím i zeleně. Po příchodu domů jsem si bytelně umývala hodinu hlavu a barva se drží jako hovno košile / říkala moje nebožka generálka /. Letos jsem nebrečela, protože to samé se mi stalo už minulý rok.
Neradujte se z předpovědi počasí, nečekejte sníh, letos letí zelená, budou pučet stromy.
Celé to cítím NA HRANĚ.

- když mi napsala jedinou větu, oči se mi zalily slzami. Je nemocná, je nemocná hodně. Někomu by tato diagnóza rozklepala kolena, jí rozklepala, jí rozhodila. Je v těch nejkrásnějších ženských letech, kdy slastně nadechujete, jste volní, můžete začít konečně žít, protože netáhnete jho osudu matky, ženy, dcery, milenky.
Vím, že je to rozená bojovnice, vím, že je silná a vím, že tu kurvu převlečenou za kamarádku přepere, zadupe a bude zase zdravá. Milá, držím ti palce, nejsi sama !
Celé to cítím NA*RANĚ.

- slavili jsme se Soptíčkem Mikuláše. V italské restauraci jsme si dali minestrone, hříbkové rizoto a smetanovou pizzu / rozuměj, já prostě mám tu italskou kuchyni nejraději /, jo, narvali jsme si pupíky pěkně. Mašinkou se jezdilo několikrát, pak jsme jeli " kabinkou " / pro neznalce kabinková lanová dráha na Větruš /, koupili jsme pandu, kterou už má Soptíček doma, s bublifukem jsme vytáčeli závistivého souseda za záclonou, protože on nechápe, k prosinci taková nepředloženost, je třeba se chovat korektně. Ovšem, když se Soptíček zakousl do vánočního cukroví, největší preference získaly banánky, podíval se na mne a řekl : " Mhhhh, slaďoučké , babičko " , roztekla jsem se blahem jako máslo první jakosti.
Celá se cítím NAHRANĚ / nebo jsem nahraná ? /

- chtěla bych zažít tu kýčovitou vánoční atmosféru. Za oknem sníh, hromada sněhu, v krbu praskají polena a já jako diva ležím na kožešině se svým milým. Místo toho se maskuji / nejen kvůli hlavě , tedy barvě vlasů /, chodím kanálovou soustavou, protože si mou maličkost vyhlédl o 25 cm menší Milda, který obdivuje moji šíji a pokud tak nečiní, obdivuje nějakou nálevnu ve městě. Všichni nezadaní pro tento rok jsou už zabalení do úhledných balíčků a zasíláni PPL, já mám trpaslíka Mildu a čekám, kdy dorazí Rejpal, Štístko, Kejchal, Prófa.
Celé to cítím NAHRANĚ, NA*RANĚ A JÁ JSEM NAHRANÁ.

Tak nějak se omlouvám všem, které jsem zklamala a nevyšvihla jsem důležitou filozofickou úvahu, já to prostě v době adventu nechci hrotit, chci své emoce nechat juchat, skákat, rozjímat, votom to je.
Zdraví vás bývalá blondýna, která mapovala, kdy je svátek svatého Patrik, protože by se svou zelenou hlavou sklidila zasloužený potlesk a v davu by se konečně ztratila...


26 komentářů:

  1. A já chci fotku tvého nového krásného účesu!

    OdpovědětVymazat
  2. Napsala jsi to krásně!

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, lanovka na Větruš, znám, taky jsem se svezla, na promoci syna, kterou jsme tam měli!

    OdpovědětVymazat
  4. Cccc, moje mamka nosila zelenou hlavu už před deseti lety

    OdpovědětVymazat
  5. Beallaro, nenič si vlasy barvením. Vím, o čem mluvím. Celý život mám dlouhé vlasy (skoro do pasu, učesané do drdolu). Za nemalé peníze jsem si nechávala na nich dělat přeliv. Se začínajícími šedinami to znamenalo chodit ke kadeřnici co 6 týdnů a stejně jsem po měsíci vypadala, že mám "svatozář". Odrosty. Ty jsi šla (tedy měla úmysl) aspoň jít do světlé barvy. Nejhorší je volit tmavší barvu, než je naše přirozená. V domě máme 80-ti letou seniorku s vlasy v barvě havraní. Vypadá to strašně tvrdě. Někde jsem četla, že má dáma s přibývajícími lety se nechat barvit vlasy na odstín, který měla v mládí.

    OdpovědětVymazat
  6. oprava: ... si má nechat barvit...

    OdpovědětVymazat
  7. A Blondýnko, kde je nějaké foto? Já to chci vidět Ale barvy jsou dnes módní, a pokud bude náhodou sníh, bude bílé dost a časem bude fádní a nudná, za to zelená a modrá ta je dobrá! Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
  8. hele, ber to tak. Kdyby napadl sníh, tak bys vypadala jako bez hlavy. A až bude sněhu moc, všichni budou chtít trochu zeleně a hele už se nese. Vyjdi z kanálů na světlo Boží. Soptíkovi tvé vlásky nevadí, ten se cpe hlavně cukrovím. Vesele jen vesele.....

    OdpovědětVymazat
  9. Chtělo by to fotku vlasů ... 😍😎 Sopticek má super kombinézu. A těch nemocných je kolem hodně. Ach jo. Nemine to snad žádnou domácnost.

    OdpovědětVymazat
  10. JJ, není lazebník jako lazebník, jednou jsem měla na hlavě cosi podobné žluto oranžové, nějak se to paní kadeřnici tehdá nepovedlo, takže černá barva na vlasy to jistila a stalo se. Kýč o vánocích proč ne, jsem pro.

    OdpovědětVymazat
  11. ty jo a já čekala fotku vlasů ale Soptíček je krásná

    OdpovědětVymazat
  12. Proč bys měla být šik jen na Patrika? Barvy jsou sice jeho, ale tebe každý pozná, ať si maskuješ paličku jak chceš.

    OdpovědětVymazat
  13. Možná by se panu lazebníkovi jeho nadšené zákaznice byly ochotny složit na provedení nějakého kvalitního testu na barvoslepost .

    OdpovědětVymazat
  14. Taky se přimlouvám za zveřejnění fotky výtvoru lazebníkova!! Jinak jsem si  hezky početla před usnutim a oko potěšila - Soptíčkovi to moc sluší 🤗

    OdpovědětVymazat
  15. [7]: Můj odstín je trendy, ale mě nesluší, je tmavý a já se vněm necítím na pohodu

    OdpovědětVymazat
  16. [12]: Hele, já vím, že je to trapný život, ale psát kolem vánoc o životních poserech, na to mám čas v lednu, no nééé

    OdpovědětVymazat
  17. Záříš zeleně? To ti dá Alzák slevu.

    OdpovědětVymazat
  18. Jó, tak zeleň na hlavě to znám. Jenže mě zezelenala hlava když jsem si jí barvila na barvu zvanou lilek. Měla jsem jí asi dva roky a barvila se vždycky doma. Pak jsem si jí barvila na chatě, a z tamní vodou zvláštního složení mi chytla do fialové s dost prudkým nádechem tmavě zelené.

    OdpovědětVymazat
  19. No ten odstín je nepatrně odlišný ale co už s tím nsdelame že usnsl se kadeřník...😁

    OdpovědětVymazat
  20. Fakt mne bavíš . Zeleno-modrá blondýna se hned tak nevidí. Prostě s davem nesplyneš i když, jak píšeš, to bylo Tvé přání.

    OdpovědětVymazat
  21. Simčo, ukaž zelenou hlavu. :o) Já jdu ke kadeřnici v úterý, tak se třeba inspiruji.

    OdpovědětVymazat
  22. Když mám hlavu modrou a zelenou, může to být i výhodou, k tomu se určitě bude hodit velká část šatníku

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.