středa 8. října 2014

Na zahradě....

.....jen na maličko jiné než jsme zvyklí. Jsme prý národ kutilů, chalupářů a zahrádkářů a po delší časovém úseku se jím chci stát také, nedalo mi než zjistit, jaké je to zahrádkaření jinde.Chodila jsem kolem jedné nádherné každý den v Turecku...


....proti těm našim zahrádkám jim můžeme závidět daleko více sluníčka, daleko víc vzdušné vlhkosti, ovšem s vodou to nebude žádná sláva, protože každé ráno tam pan domácí láteřil na zavlažovacím zařízením....


.....stejně jako u nás zde bojují s nenechavými ignoranty, kteří si potřebují dokázat jací jsou machři a orvou pár větví banánovníku, jen tak pro zábavu, protože banány se jíst ještě nedají...


...no a když jsem před soumrakem viděla pana domácího sedět spokojeně před domem a pokuřovat cigárko, uvědomila jsem si, že je jedno jestli český zahrádkář u brambor nebo turecký pod banánovníkem, prostě když se dílo daří, je tak snadné mít úrodný flák země....

4 komentáře:

  1. Na zahrádce je opravdu pohodička, jak u nás nebo v Turecku   

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím, že zahrada je pěkně plodná. moc sluníčka ale nepotřebuji. To spíš tu vodu.

    OdpovědětVymazat
  3. Joooo...mít na zahrádce banány... tak mi je orvou taky, jako mi orvali už kolikrát broskve.

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.