úterý 21. října 2014

Na podzimní louce...

....podle předpovědi počasí vše krásné a barevné v přírodě pomalu končí, tak jsem o víkendu snažila o pár fotek v trávě u Karlštejna...


....u nás bylo celou neděli zataženo, pošmourno, pár kilometrů jižněji krásně svítilo sluníčko a v trávě se všechno lesklo v ranní rose..



...takto vypadá člověk, spokojený člověk, který poprvé v životě sám odřídil 300 km, nikoho nezabil, ani sebe, člověk, který ještě před rokem odmítal řídit vše kromě nákupního košíku...

8 komentářů:

  1. Taky jsem minulý týden odřídila přes 400 km v jeden den a byla ráda, že ve zdraví , ale takhle blaženě jsem se neusmívala    Krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji, gratuluji k tak statečnému výkonu a ještě bez karambolů     

    OdpovědětVymazat
  3. Spokojený člověče, ten úsměv ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: No já se blaženě usmívám, že jsem překonala vrozený odpor k volantu

    OdpovědětVymazat
  5. Chudobko...včera jsem našla za stěračem lístek a bylo zde napsáno..." Prosím, neparkujte jako kráva "           

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.