úterý 2. září 2014

Ten se zase nadřel...

....a o kom že je řeč ?
O strážném andělu, o vyšší moci, o štěstí, o klice.....nevím, kdo ten den zaúřadoval. Když mi odpoledne zazvonil telefon a v něm jsem slyšela vzlykat svojí dceru, okamžitě mě polilo horko a okamžitě jsem věděla kolikátá bije. Věděla jsem, že jede autem domů a vždy mám nejraději, když sms zahlásí, že dorazila do cíle. No bylo to vše jinak, nejdůležitější ovšem pro mě byl fakt, že je dcera zdravá a živá.
A co že se vůbec stalo...banalita, která během pár vteřin udělala ze tří aut pojistné události...řidička, která jela za mojí dcerou skončila v našem autě a bohužel jela tak rychle, že ho ještě odmrštila nárazem do dalšího vozu s přívěsem. Na otázky policie nebyla schopná odpovědět, prostě nevěděla, co v daný okamžik dělala a čemu se věnovala.
A tak dceru mám živou a zdravou, na rok starém autě ještě nevybledla mašle a už je nemocné / škoda je odhadnutá na 100tisíc jen na na našem autě / a já se budu modlit, aby se řidič za mnou nehádal s manželkou, aby si řidička za mnou nelakovala nehty, netrhala obočí , nepsala zprávy na mobilu, nezapalovala cigaretu pod volantem a jiné a jiné...prostě abychom vždy dorazili do cíle celí....ikdyž nedávno ve vedlejším pruhu jel řidič kamionu, měl nohy nahoře na palubní desce obtočené kolem volantu a serfoval na tabletu....

10 komentářů:

  1. Já nevím, ale při řízení auta bych zakázala jakoukoliv činnost kromě řízení, snad jen tlumeně puštěné rádio nebo kazetu. V dnešním provozu stejně obdivuji ,sváteční" řidiče a řidičky, že se nebojí do toho provozu vjet. Profíci už si ví rady a stejně bourají nebo jsou nabouráni.

    OdpovědětVymazat
  2. Některé lidi bych na silnici vůbec nepustila .....

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s Ajkou, normálně bych jim dala zákaz vstupu na silnice!

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Zákazy jsou pouze pro zákazy...vždyť za jízdy se nesmí telefonovat a každý druhý to dělá,každý by si měl srovnat své schopnosti a podle toho jednat. Jsem začátečník a podle toho se musím chovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Já prosím též souhlasím s Ajkou, nepustila  jsem na silnici sebe, ani řidičák nemám a vůbec toho nelituju.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:No Ty jako degustátor piva nemůžeš a navíc nosíš vysoké podpatky !!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tomu se říká štěstí v neštěstí. Je pravda, že to, co dneska jezdí na silnicích, to je zoufalství. Hlavně, že se nikomu nic nestalo, i když je to hodně mrzuté. A ten vůl s tím tabletem, to snad je lepší ani nevědět...

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Tak pro Tebe jako řidičku to myslím není žádné překvapení, že to vidíš kolikrát sama, co sedí za volantem!

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Je fakt, že už jsem viděla řidiče s novinami na volantu, o mobilu u ucha v jedný ruce a s cigaretou v druhý ani nemluvím, ale s tabletem jsem naštěstí ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
  10. Nejvyšší rychlostí jezdí většinou ti, kteří mají silné vozy a myslí si, že to všem ukážou.Těch se bojím Těm, co za volantem nemají ruce na volantu, bych sebrala řidičák nadobro. Když se nedovedou ukáznit, ohrožují život druhým a jim se kolikrát nic nestane. Přece když z dálky vidím, že auto před ním tvoří kolona nebo auto stojí, tak hned zpomalím. Určitě se řidička musela věnovat něčemu jinému. I kýchnutí naruší

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.