čtvrtek 5. září 2013

Když se podaří...

...co se dařit má...profláknutá píšnička Michala Davida,to mě napadlo při psaní nadpisu.Dlouhé roky jsem bojovala,zda pěstovat nebo nepěstovat na parapetu muškáty,vždy mě odradila plíseň,padlí nebo korkovitost listů,prostě jsem posbírala za celou sezonu hitparádu neduhů.Moje kytičková kamarádka do mě tak dlouho šila,až jsem nenápadně podlehla a nelituji.Během léta mě truhlíky zdevastovaly kroupy,ale daleko větší nebezpečí byly housenky,které ve velkém požíraly listy,takže za pomoci optiky se sbíralo a sbíralo.Jediné,co jsem skutečně nevychytala jsou anglické muškáty,jsou citlivé a o level výše než klasické muškáty,s jejich pěstováním se skutečně příště neunáhlím.Tak po krásném podzimu zazimuji a příští rok zase truhlíky na okna....

1 komentář:

  1. To je pane paráda! Někdy je dobré poslechnout radu starších.......

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.