neděle 15. května 2016

Před kamerou, za kamerou...

...NĚKDO MUSÍ STÁT...nebo měl by...


...ONA...profesionální tvář, profesionální úsměv, profesionální projev.....horko nehorko navlečená v decentním tmavém oblečení, bylo mě jí líto, sama jsem umírala horkem / hlásili zimu, déšť a u Miloše na Hradě bylo tropicano /....


....ON...klidný, vyrovnaný s hlasem nejtišším na celém hradním nádvoří, dívající se do kamery s přesným okem / kameru jsem fotila a okamžitě přiběhl další člen štábu, asi to nebudu levná sranda /.....


.....DOHROMADY... štáb Televizních novin z Pražského hradu...bylo 13tého pátek, nádherný den plný sluníčka a bylo náramné koukat, když jde někomu práce od ruky a smůla se lepí na paty jinde...

20 komentářů:

  1. Velmi zajímavé záběry Krásný pohled na Prahu

    OdpovědětVymazat
  2. Kamera je pěkné udělátko za dost peněz. Určitě něco váží. Pohled na hrad přes střechy je krásný.

    OdpovědětVymazat
  3. Simčo, zajímavé záběry jsi ulovila    Taky jsem v pátek 13. projela Prahou Jen jsem přestoupila z vlaku na vlak   

    OdpovědětVymazat
  4. Jé Praha! Pohled pro mě ze všech nejmilejší   

    OdpovědětVymazat
  5. U nás odpoledne lilo, ale to bylo dobře. Tahat se s takovou kamerou není asi žádná legrace. Když je na stojanu, tak to jde, ale zase se tak nedají pohotově točit reportážní akce, kde se musí ˇčasto přemísťovat. Krásný pohled na hrad zase od jinud.

    OdpovědětVymazat
  6. Také mě ty rosničky s předpovědí na víkend zmátly. Na chatu jsem nejela, že teda bude hnusně. Opak byl pravdou. Tak příště jedu, a to možná přijde to hnusno     

    OdpovědětVymazat
  7. Pro Sofinku : Sofinko, přeji Ti k svátečku hodně zdravíčka a lásky a hodně úsměvů     

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná fotoreportáž z nátačení televizního štábu a závěr naprosto jedinečný záběr na Strahovský klášter, Sv. Mikuláše a Hradčany.

    OdpovědětVymazat
  9. [1]: Bylo skutečně zajímavé pozorovat, co vlastně v televizi nevidíme     

    OdpovědětVymazat
  10. [2]: Podle toho kvapíku pána ze štábu to bude pěkně drahá sranda,jen se domnívám, že bych s takovým nenápadným udělátkem daleko nedošla

    OdpovědětVymazat
  11. [3]: Já to cítila, že jsme na stejné frekvenci...měla jsem celý den blažený pocit     

    OdpovědětVymazat
  12. [4]: Růženko, naprosto Tě chápu a slibuju, že Praha zase brzy bude     

    OdpovědětVymazat
  13. [5]: Tak tento pohled je z Malostranské mostecké věže, byla jsem tam poprvé a hned jsem si vybavila minulé léto na ostrově Korčula, stejně krásný pohled na střechy jen to moře tu chybí   

    OdpovědětVymazat
  14. [6]: No...u nás bylo ošklivě, pršelo, byla bouřka a v Praze bylo teplo a svítilo sluníčko..co město,to jiný level

    OdpovědětVymazat
  15. [7]: Dáši, jen co Sofinku uvidím, krásné přání od Tebe předám, ano byl to první její svátek, koupila jsem jí nádhernou mašinku a fakt z ní měla velikou radost.     

    OdpovědětVymazat
  16. [8]: Já jsem 13tého porodila skvělou dceru, tak mě toto číslo skutečně neděsí, ale je fakt, že se občas nezadaří     

    OdpovědětVymazat
  17. Zajímavá skvělá reportáž, Simi.

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Haničko, moc a moc děkuji, vyřídím, jsi neuvěřitelně pozorná   

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Věřím, že bylo zajímavé pozorovat tyhle lidi při práci.

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.