pátek 8. srpna 2014

Lovecká sezona....

.....tak jo, je to tady...období, které bytostně nesnáším a pravděpodobně se mu každoročně nevyhnu. Když jsem se už srovnala s faktem, že muškáty po několika leteckých dnech nebudou vypadat jako ze žurnálu, přišla bouřka a padaly kroupy jako švestky velké, nu což není stále posvícení. A při pravidelném očumu vegetace vidím jednu díru, další díru, dál jen stonek a jsou tu pravidelní návštěvníci. Byť jsem byla ujištěna několikrát, že housenkám aromatické muškáty nechutnají, moje jim chutnají a ve velkém. Zelení, vypasení predátoři se vyvalují na spodních stranách listů , producírují se po stoncích, dělají díry jako vrata a už jen chybí, aby začali chrochtat.
....a tak jsem se vyzbrojila optikou, brýle jsem doplnila lupou, do rukou pinzetu a krabičku a začal lov ...jsem od přírody příšerně netrpělivá, každá housenka mi udělá obrovskou radost / tedy pokud jí najdu / , ale stejně si přeju, aby když je tam musím mít a nechci, aby byly třeba červené a zpívaly a moje lovecká sezona nebyla takovým utrpením.....

8 komentářů:

  1. Rozhodně musí ty housenky tvoje muškáty vyloženě milovat, vždyť na důkaz toho i srdíčko do listu vyžraly! :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: tak máš tedy oko,já jsem si toho ve vzteku vůbec nevšimnula!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: :) tak to je vtipné, že ? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vtipné to je,budu věřit,že další nepřibudou!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Chudinky housenky, nechceš jim dát najíst))

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:kolonku jsem přidala a housenky už z principu krmit nebudu,prostě nééé!

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle taky leze po muškátech? To jsem naštěstí ještě nikdy naživo neviděla. Možná, že to leze jenom po nádherných muškátech, jaké máš ty hihihihi, ale já bych taky vytáhla do boje s lupou, kdyby došlo na nejhorší..

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:jo,tohle leze po muškátech a totálně je devastuje,je neuvěřitelné,co dokážou za jeden den sežrat!

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.