pondělí 26. května 2014

Sievekingia fimbriata...

....tuto méně zastoupenou orchidej v běžných sbírkách jsem si vyhlédla na jednom foru, kde paní rostlina přišla omylem. Já jsem si ji vybrala záměrně, jen mi dva roky trvalo než jsem ji sehnala. Náš vztah je po půl roce ve fázi oťukávání, vím jen, že ji vyhovuje vlhčí prostředí, nemá ráda přímé slunce, tudíž jsem zvolila přistíněný východ. Zasazenou ji mám do květníku pro vodní rostliny, který je vyložený kokosovým vláknem, substrát je jemnější s velice bohatou příměsí rašeliníku, aby udržoval vlhkost, nemá ráda vyschnutí. Rostlina na jaře velice bohatě nasadila nové pahlízy a mezi nimi se objevil i jeden květní stvol. Květenství velikosti 1 - 1,5 cm vydrželo dělat radost tři dny, nijak výrazně nevonělo a budu se těšit na další.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.