úterý 28. dubna 2020

Když má strážný anděl přesčas ...



Také vám ševelí domácnost ?
Miluji napěchovat pračku, vyrovnat myčku, zapnout sušičku a mít pro sebe čas.
Uvařím si kávu, posnídám ještě v nočním úboru za rozespalé asistence chlupáčů.
Slečna Farkašová svým ladným tělem ovíjí mou nohu, elegán Míša přijde s pavoukem v tlamce a Edík přezdívaný  " mám boky jako skříň " dojíždí misky po všech ostatních.
Ještě roušky do kastrolu a hurá si přečíst, co nového přinesl svět.
Usrkávám první ranní kávu, je z celého dne nejlepší, nejchutnější. 
Ze siesty mne vyruší jako první sušička, finální melodii musel vymyslet muž.
Žena by vybrala veselejší. 
Cccc, ccc, ccc , něco mi tu mlaská mimo rytmus domácích spotřebičů. 
Rozhlížím se po místnosti a kočičáci zaujali pozice na mrtvého Milouše.
Ti to tedy nejsou.
Ccc, ccc, ccc, bystří se mi mysl, mozek vysílá signál, je tu něco jinak.
Ccc, ccc a vcházím do kuchyně, kde se mi naskytne neuvěřitelný pohled.
V prázdném kastrolu bez jediného mililitru vody tančí roušky. 
Horký vzduch ode dna vyhazuje barevné roušky, které poskakují jako právě pufující popcorn.
Přišla jsem v pravý čas, akorát pár minut před požárem.
Nepřichytily se, neztratily tvar, ani barvu a byly na tisíc procent sterilní bez křupavé kůrčičky.
Svět zaplavila pečící mánie, vraž tam kopu vajec, utluč máslo v kostku.
Dosyp mouku, pomel mák.
Proč tak fádně, že ? 
Upéct, usmažit, ugrilovat a orestovat roušku nikdo na svém instáči nenafotil, všichni jenom šijí :-)
Upřímně, já to také nestihla, kastrol i s obsahem letěl pod proud studené vody.
Vím, že průšvihy nechodí v mém životě po jednom, vždy ve dvojici, někdy jdu i do trojky.
Zbytek dne proběhl fádně, nudně a cesta domů to měla završit.
Za křižovatkou jsem se rozjela jako třetí a v docela malé rychlosti jsem projížděla kolem čerpací stanice.
A opět, za den již podruhé, se mi naskytl neuvěřitelný pohled.
U stojanu stálo černé auto.
Na světě stojí miliony černých aut.
A k němu přicházelo něco nadpozemsky krásného. 
Muž, ale jaký ? 
Boží. 
Vyzrálý jako víno s prošedivělou kšticí, ve světle modrých džínách s bílou rozevlátou košilí.
Jistý krok, jistá chůze, elegance sama.
Erotično té chůze by se dalo krájet, porcovat, sekat na milimetrové kousky.
Když před nástupem do vozu vykurtoval svůj obličej z roušky, bože, ty to vidíš. 
Ty to vidíš !!!
S tím by se hřešilo.
Střih, přátelé, já stále řídím. 
Střih.
Otáčím oči od čerpací stanice a zjišťuji, že všichni brzdí, jen já méně než ostatní.
Brzdná dráha díky malé rychlosti způsobila, že jsem si promáčkla státní poznávací značku o  kouli pro připevnění tažného zařízení.  / jen na okraj, nejvíc mám promáčknutou nulu :-) /
Řidič vozu přede mnou divoce gestikuloval, něco jako ... no nejsi ty kráva ? 
Chytal se za hlavu, chytal se za uši, vyplazoval přitom jazyk jako opička na gumě. 
A raději spěšně odjel než aby musel hledět na můj hodně blonďatý ksicht. / co si budeme nalhávat, tak nějak vznikají vtipy o blondýnách  /.
Můj anděl strážný se ten den nadřel, měl přesčas a kdopak mu ho zaplatí ?




Přeji vám krásný a slunečný den, držím se hesla ... Když do pekla, tak na pořádné kobyle a ještě si k tomu upéct několik roušek  :-)

50 komentářů:

  1. Blondýnko, díky za pěkné ráno, pobavila jsem se opět. Škoda, že jsi ty roušky nefotila. No ale vlastně když se nepřipálily...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... spíš bych nafotila toho fešáka, ale to by neskončilo jen promáčknutou značkou :-)

      Vymazat
  2. Když ona se ta voda někdy fakt rychle vyvaří. Pamatuju si začátky svého vaření, ještě doma u tatínka, který se mne pravidelně ptával, jestli už zase "karbonizuji". Nejvýživnější byla asi čočka, kterou jsem dala vařit, a šla se koukat na seriál - no čočka se přece vaří dlouho, ne? Hrnec s připečeným uhlím na vyhození a z kuchyně jsme větrali smrad týden. :)
    Inu, a takový chlapi, to aby se člověku nestala nehoda. Navíc jak mají ty roušky, tak si je můžem představovat ještě hezčí, dokud je nesundají. I když já mám svého milého, takže vlastně vůůbec po žádných nekoukám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je to se mnou bída, četla jsem komentář a hrozila se, proč někdo dává vařit kočku... Budiž mi omluvou, že padám na hubu únavou a ani kafe mi nezabírá :D.

      Vymazat
    2. .. ty jsi ještě mládě, jsi zamilovaná a vzhlížíš, až budeš v mém věku, ráda hodíš oko na pána, který se skutečně vydařil !!

      Vymazat
    3. Kočku nee! :D
      A to já zas očko hodím, i mezi herci mám své oblíbence na pokuk, to já jen tak mlžím. :D

      Vymazat
    4. Bylo by nezdravé si neovlažit oko pěkným chlapem, ale já když jsem byla v tvém věku, já byla tak zamilovaná do svého muže, že bych se nikam ani neohlédla, jak jsem byla blbá a zamilovaná. :-) :-)

      Vymazat
  3. Chtěla jsem počítač vypnout, ale ještě jsem klikla na svět blogů a vidím Tvůj nový příspěvek. Já už to tolikrát napsala - Ty mne vždycky tak pobavíš :-)))))).
    A víš jaké to je když chceš mít vajíčko na tvrdo a vařiš ho tak dlouho, že upozornění na problém nezní jako ccc,ccc,ale to je rána jako z děla.A člověk to zaregistruje až po delší době ?.Vajíčko oživlé, skotačí na ploše sporáku,skořápka prasklá, místy černá... :-) a o hrnku ani nemluvím :-).
    Inu, tak to prostě na tom světě chodí.
    Měj se fajn!
    Hanka
    Nejsi v tom prostě sama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžeš mi vyšvihnout větší pochvalu, nyní se musíme smát, těšit a bavit, protože to vyžaduje, na složitá a těžká témata si musíme počkat.
      Vajíčková kanonáda, taky originální zpestření gastronomie :-)

      Vymazat
  4. Vida, můj předchozí komentář se během publikování vytratil kamsi do čtvrtého rozměru, tak to zkusím ještě jednou: Škoda, že jsi zakročila tak rázně. Tvůj převratný recept na "flambované roušky" mohl obletět svět :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se raději podělím o plnohodnotné recepty bez flambování, je to klidnější kulinářský styl !

      Vymazat
  5. Tančící roušky? To musel být pohled pro bohy!😃😃
    Příhoda s chlapem mi připomněla scénu ze Slunce, seno, jahody, když se Škopková dívala v telce na Angeliku. 'Chci, aby to byl někdo krásný, ...' a pak pohlédla na vedle chrápajícího manžela. Ty ses také nejprve rozněžnila a pak jsi hupsla do reality!😉😃😃
    Báááječně jsem si početla a pošimrala bránici.:-)
    Přeji pěkný den.🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pohled pro bohy byl na toho fešného pána, protože ten se skutečně povedl a takových v současné rouškové době žena moc nepotká.
      Mám ráda tyhle Troškovic filmy, bavil se při nich celý národ. :-)

      Vymazat
  6. Blondýnko, umíš i ty průsery zábavně popsat. Roušky jsem už také málem připálila. Řidičák naštěstí nemám a toho sexy chlapíka jsem si představovala. Já už můžu jen koukat, ale když je co, tak se podívám ráda.;-)
    Taky mě dnes vytušil divný zvuk. Čučím do počítače, v koupelně bzučí pračka a najednou ten bzučivý zvuk nabývá na intenzitě. Říkám si, jak by se do bytu dostala vosa, když máme na oknech sítě. Byla to opravdu vosa a pořádný macek. Otevřela jsem okno a darovala jí život. Loni nám do bytu létaly větracím otvorem ve špajzu, manžel tam musel dát mřížku. Tak si asi vosy potvory našly jinou cestu. Musím zjistit jakou.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych si ten řidičák ráda ponechala, protože bez něj bych to vůbec nezvládala, příště nebudu čumět, kam nemám ... ale byl to kus !!!

      Vymazat
  7. Simi,tak něco podobného se stalo i mně. Dala jsem vyvařit roušky (sněhobílé) a šla jsem si jen ustřihnout kousek petrželky na zahrádku. Než jsem se pokochala vší tou kvetoucí krásou a vyplela kousek záhonku, bylo dílo dokonáno. Z hrnce se valil černý kouř, naprosto černým rouškám chyběly roztavené gumičky...A když trochu nabouráš kvůli takovému fešákovi, to se dá pochopit. Já kdysi ťukla auto kvůli krásnému psovi, co si vykračoval s paničkou po chodníku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, jak jsem napsala, když do pekla, tak na pořádné kobyle.
      A nechat se vyšetřovat kvůli pěknému muži, třeba by policejní komisařka měla pochopení :-)
      Já jsem pekla barevné a evidentně kvalitní materiálek :-) :-)

      Vymazat
  8. Inu, přesčas měl, ale myslím, že ho zvládnul se ctí :-) A co se týče vtipů o blondýnách, tak mám nejlepší kamarádku přírodní a prakticky platinovou blondýnku s vlasy zhruba do půli stehen. Když jezdila v autoškole, to bylo pořád fórů, jak přírodní blondýny tohle, přírodní blondýny tamto... až se jednoho dne otočila a pravila "já se divím, že mě vůbec za ten volant pustíte". Když zjistil, že její vlasy jsou takhle blond přirozeně, dal by se i jeho výraz tváře krájet, ovšem na podstatně méně žádoucí kousky, než o jakých píšeš :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem trapná, trapná, trapná, ale občas na to mezi zemí a nebem věřím, občas.
      Já jsem na vtipy o blondýnách alergická z úst lidí, kteří se neumí chovat, neví, jak vypadá nadsázka a jejich vyjadřování občas velmi pokulhává.

      Vymazat
  9. Ojoj, hlavně že všichni živí :o) Krásně popsáno, čtenáři jako já mají požitek a hezké chvilky u tvých písmenek, která skládáš jedno k druhému parádně, díky. Kdybych uměla nastavit svůj mobil tak, aby se mnou spolupracoval při psaní komentářů, byla bych daleko akčnější. Takhle jen když dojde doma na nejhorší a jsem nucena usednout k noťasu a pracovat. Přeji dny prokládané příhodami ze života a žít. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z mobilu moc nekomentuji, raději používám počítač, je to vždy jistota, že nenapíšu nesmysl bez diakritiky atd.

      Vymazat
  10. Blondýnko, skvělý! Domácnost ševelí asi všem, třeba Čerf teď krásně psal o skřítcích u něj doma :).
    Hlavně, že nikdo nepřišel k úhoně, nula na značce je skoro nulová škoda, že jo :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to bez ševelení nedovedu představit, skutečně bych zvládla polovinu, člověk je schopen až po určitou mez a bez pomocníků bych byla v háji.
      Ale to v dnešní době každá žena.

      Vymazat
  11. Simi, někdy se holt anděl strážný musí hodně nalítat. Ale i přes promáčknutou nulu to ve finále dopadlo ještě dobře.
    Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten můj, je pracovitý, schopný, odolný, sečtělý, vzdělaný a hlavně se o mne vzorně stará, bez něj bych byla už dávno v prdeli !!!

      Vymazat
  12. Simi, ty jsi dračice, čučíš na chlapa a zničíš si nulu. Ještě, že se nestalo nic horšího. :o)
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívat se na něco pěkného, přitažlivého a hlavně ... v dnešní době, je doslova povinnost, je to koření života a kdo se rád nepodívá, kecá.
      Krása je od nepaměti životní inspirace :-)

      Vymazat
  13. Simči, u nás když se něco podělá tak hned třikrát.Připoměla jsi mi moji první lásku.Krásný kluk já blondýna a on černovlasý krasavec a modrý oči.Boží kombinace kterou dodnes zbožňuju.Už jsem nikdy nepotkala takovýho krásnýho kluka a nakonec jsem si vzala blonďáka.Dnes v 68 letech čumím už po krásách jiných.Měj moc hezké dny ve zdravý se svýma kočinkama.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boží kombinaci ještě doplňuje chemie.
      Mnohokrát se mi stalo, že přitažlivý muž byl takový jalový, bez toho náboje, bez vůně, bez přitažlivého mlassk, no a to je potom opruz, když chybí jiskra.

      Vymazat
  14. Směju se. Tomu prvnímu ani ne, ale tomu druhému jo. Má bujná představivost si to totiž vykreslila se všemi detaily a jako bývalý zaměstnanec pojišťovny jsem si k tomu přimyslela i to, jak by vypadalo hlášení a zápis o nehodě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná by skutečně stálo za to, přiznat barvu.
      Lidé lžou, vymýšlí nesmysly, ale říct pravdu, že v době rouškové člověk natrefí na borce, možná by je to mile překvapilo ??

      Vymazat
  15. Simi, tvoje momentky ze života nezklamou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že v daném okamžiku mi to nepřijde ani veselé, ani hravé a mám stažené půlky, srandu si mohu udělat s odstupem týdne :-(

      Vymazat
  16. Mně se textil podařilo připálit, ale byly to plínky a dupačky pro končí. Tenkrát se ještě vyvařovalo a já poctivě do 3 měsíců věku dítěte. Poslední úkon dne - plenky do hrnce a místo cigárka jsem neodolala manželovu škemrání. Noční vyprazdňování močového měchýře už zachránilo panelák.Bydleli jsme v přízemí, manžel otevřel okno a hrnec vystrčil ven a do popelnice šel až ráno. Jindy jsem zase vyvařovala kojenecké lahvičky z jenského skla. Probraly mne rány jak to všechno praskalo.
    Nemám sušičku, ani myčku, ale také už jsem citlivá na změnu běžných domácích zvuků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já poctivě až do jednoho roku i žehlila, slečna měla citlivou pipinu :-)
      Být svěží a na pohodu v době, kdy se vše dělalo růčo, málokdo se tím mohl prezentovat, naopak když se ještě vydařilo uřvané a nespavé dítě jako já, pohroma byla dokonalá.
      Děkuji za každý vynález, já bych to bez toho nedávala, vůbec.
      Lítám jak hadr na holi a spoustu věcí bych bez toho nestihla.

      Vymazat
  17. Simi, jako vždycky jsem se pobavila!
    Heslo: "hlavně nespálit roušky" stále platí a přidám ještě "bacha na prince".
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V každé těžké a složité době vznikají hlášky, na které se nezapomíná :-)

      Vymazat
  18. Nějak jsem čekala takové rozuzlení že když si ten fešák sundal roušku ukázalo se že buď za a) to byl Tomáš Hanák nebo za b) strašnej hnusák 😜😆😆

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako temperamentní ženská se dívám, jak muži pracuje celé tělo, z toho si obrázek udělat můžeš, protože styl leklá ryba je fakt leklý i v intimnostech.
      U něj ta chůze byla naprosto dokonalá, hrálo tělo a ve finále hrál celý obličej, jojo, pán se hodně povedl.

      Vymazat
  19. Jo někdy se stane, že přijde takzvaný "DEN BLBEC". Doufej, že sis ho vybrala i s úrokama a nic horšího se nestalo. Tak že do dalších dní Ti přeji hlavně zdraví a také štěstí a "Den Blbec" ať raději nepotkáš. Měj se moc pěkně a užívej si jarních dní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle nebyl den blbec, díky strážnému andělovi to bylo jen veselé povídání.
      Kdybych to pořádně narvala do toho auta, to by byl poser.
      A já umím přitahovat průšvihy jako magnet :-)

      Vymazat
  20. Tak ještě ti musím napsat, že dneska mi vypadla motyčka z ruky.Běžel okolo nás takový krásný chlap a asi ze slušnosti se na mne usmál a pozdravil.Co by viděl na starý babě, ale rozzářil mi celé odpoledne a hned jsem vzpomínala na mé lásky z mládí.Že sis promáčkla spz, tak na to kašly.Zažila jsi krásný okamžik.Hezký večer.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím do Ráje !!!
      Marti, já jsem ve svém životě měla tolik krásných mužů. Můj život byl v tomto ohledu skutečně bohatý a až budu sedět v důchoďáku, mám po čertech nač vzpomínat :-)
      Víš, nějakou promáčklou SPZ, z toho se nestřílí, spíš jsem ráda, že i v době covidu probíhá lidské vábení a to je zdravé a vždy zůstane !!
      Motyčkám zdar a opatruj se!!!

      Vymazat
  21. Tohle byly jenom malý karamboly, Tvůj Anděl je asi zvyklý být vždy ve střehu...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je permanentně NABUZENÝ, jinak bych už dávno ležela v penálu :-)

      Vymazat
  22. Radši o tvých perfektně sterilních rouškách nebudu mluvit, nebo nám to nařídí dalším vládním dekretem, už neví co si vymyslet 😉 Krásných chlapců zde vídám hojně, kupodivu především u policie, možná proto, že většina z nich pochází z jihu. Strach z nich sice nejde, ale oko potěší 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Váš vládní dekret se dá pochopit, ale skutečně vaši kluci jsou pěkní a umí skvěle gestikulovat, moc se mi líbí dopraváci.
      S italským temperamentem když začnou v křižovatce řídit, je to lepší než naše silvestrovská merenda v televizi :-)

      Vymazat
  23. Opička na gumě. Tu si pamatuji z Matějské. Na střelnici ji měli jako výhru.

    OdpovědětVymazat
  24. Tak to mi připomnělo můj nedávný úspěšný večer. Otevřela jsem šuplík, a rupl šuplík nad ním. Totálně, na výměnu, slepit to nejde. Šla jsem ven zalít kytky a zámek za mnou zaklapl tak, že jsem se nemohla dostat už dovnitř. Naštěstí byla dcera doma a odemkla mi. A k dovršení všeho jsem otevřela služební noťas, a přetáhla věci k tisku, co jsem měla na ploše do složky, která najednou zmizela a byla fuč, a s ní i všechno, co jsem měla připravené na tisknutí... Maličkosti, když nejde o život... ale když se to tak nahromadilo, tak jsem přemýšlela, co mi tím jako chce ten nahoře říct .-)

    OdpovědětVymazat
  25. Můj manžel pred par dny při pohledu na rozpálený kastrůlek s rouškama bez vody prohlásil: to jsem zvědavý, kdy vyhoříme....

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.