sobota 12. srpna 2017

Slunce, seno, šrouby a matice...

.... aneb blondýna ví, co napíše panu Ježíškovi za požadavky.

Blondýna se rozhodla ke stavbě. Vlastně ke dvěma stavbám, tou první si chtěla polechtat ego.
Prostě a jednoduše, co to budu natahovat... koupila jsem Soptíkovi domeček.
Z čistě prozaických důvodů... třeba mi to moje sluníčko přestane krmit kapry kamením, upravovat záhony a bude se věnovat své, nově získané nemovitosti.

Když blondýně dopravní společnost nahlásila, že veze nadměrný náklad a krabici sundavala z korby vozu zvedačem, měla jsem opocené půlky, v prsním žlábku mezi ňadry se mi udělal doslova Mácháč.
Tohle drama skočilo v momentě, kdy jsem krabici otevřela a pustila se do montáže.
Sada šroubováků, sada klíčů, imbusů a natěšená blondýna.
Návody, ty trapné, slizké návody...k čemu slouží, no řekněte, přátelé ?
Jak se má žena orientovat mezi třiceti obrázky, když ani na jednom se na ní neusmívá pěkný mužský ?
Kam vložit, kam uložit 30 krátkých šroubů P, kam uložit 30 středních šroubů R a kam uložit 30 matic S ?
Jak vytvořit rovinu, když jsem blondýna, fyzika mi skončila a začala nějakým Archimédem, který tlačil tělesa u někoho ve vaně, kdyby tak ten mrzout jeden tlačil spíše u mě na pozemku !
Sečteno a podtrženo :
1. Stavba trvala šest hodin. Tři hodiny s návodem, malé přestávky bez návodu, pak zase bez návodu.
Okenní parapet jsem zabudovala do dveří, gril do okna.
2. Převlékala jsem se třikrát. Začala jsem ve sportovním, skončila jsem v plavkách.
3. Vystřídala jsem 100 a 1 polohu. Ležela jsem na zádech, klečela, ležela jsem na břiše, plazila se.
Soused přerušil i oběd, aby se mohl kochat, jak mi to jde se šroubovákem. Druhý den moje tělo vykazovalo třetí stupeň zátěže jako z posilovny.
4. Vypila jsem tisíc litrů vody, jako veliké obohacení jídelníčku beru skutečnost, že jsem se napila i připravených bakterií do jezírka proti vláknité řase. Od té doby vykazuji větší chuť na zelené.
5. Měla jsem tři mozoly od šroubováku, za plavkami se mi usadila rodina mravenců, Ferda nebyl doma, jinak bych měla postaveno daleko dřív. Jednou jsem chtěla zběhnout a emigrovat, kousek máme Německo.
Doma mě udržela jen skutečnost, že žádná blondýna nevzdá stavbu domu, ať to stojí, co to stojí.

Můj letošní dopis Ježíškovi :
Milý pane Ježíšku, prosím, kup mi akušroubovák ....jo a když mi budeš posílat nějakého chlapa, prosím, zamysli se nad věkem.
Ten poslední, co chtěl mé telefonní číslo, tak ten mi mohl dělat syna.
Děkuje tvoje věrná blondýna.

23 komentářů:

  1. Tak pokud máš chuť na zelený, je to ještě dobrý... To kdybys takhle měla chuť na zelenou, bylo by to horší

    OdpovědětVymazat
  2. Domeček je moc pěkný, já bych se s jeho stavbou při svém antitalentu také pěkně zpotila

    OdpovědětVymazat
  3. Až se rozkřikne, jak rychle stavíš, se zájemci z řad developerů se dveře netrhnou. Akušroubovák a případné další požadavky si pak dej do podmínek kontraktu, vše bude jistě předem splněno k úplné spokojenosti .

    OdpovědětVymazat
  4. Vidíš! Trpělivost nese plody.Ty máš radost, Sofinka bude mít radost. Co víc si můžeš přát

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem vždycky ráda montovala nábytek      A akušroubovák už asi taky potřebuju nový, jedna baterka už je za ta léta kaput    A jsi dobrá dala si to a ještě si to krásně popsala

    OdpovědětVymazat
  6. Hahaha, pobavila jsem se Já bych na tom bylo podobně a kdoví, jestli bych to složila. Pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten domeček ovšem ale je jako úplně super! Velice obdivuji trpělivost, nejvíce asi tu nad mravenečkama! Jinak opět poučení pro příště - u článku Blondýny nejíst! Prskám si na monitor ...

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Simi, koupila jsi suprový domeček   Jsi dobrá že jsi ho sama složila

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to fakt smekám, já jsem technické tele, to bych vážně nedala 😀 Sofinka má babičku, kterou jí leckteré děti můžou závidět 😀 Simčo zkušenosti se stavbou domečku už máš, budou se hodit pro stavbu srubu 😂😂

    OdpovědětVymazat
  10.    Alespoň jsi měla dost místa ke stavbě nemovitosti. V dnešní době přichází veškerý nábytek v demontu a tak si to všechno dovedu představit. Zažili jsme už několikrát a to je štěstí, že je můj manžel konstruktér. Sice se věnoval srdečním stimulátorům, ale coby absolvent střední strojní uměl doma opravit kde co....Ale na nových stavbách nábytku se ze začátku také zapotil. Simčo, jsi borka, obdivuju tě...

    OdpovědětVymazat
  11. Máš moje uznání. Já při montážích nábytku pouze asistuju, přidržuju, podávám. Mám "montéra Váňu", který sestaví kdeco. O tobě vím, že si musíš pomoct sama. Jen mi trošku vadí, že ten domek je plasťák. To ale Sofinka asi moc vnímat nebude, barevný domek přijme jistě s nadšením. Přeji hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  12. Simi, že ty ses na tomhle cvičila pro ten srub!

    OdpovědětVymazat
  13. Takové domečky tu vídám v zahradách často ale nikdy nikoho kdo by je montoval. Jak znám italské muže (o ženách nemluvě) volají si na to inženýra!😅😝😝

    OdpovědětVymazat
  14. [1]: Když jsem domek vybalila, nechápala jsem nač tam bude tolik šroubů, naivně jsem se domnívala, že ho secvaknu a bude vykukáno

    OdpovědětVymazat
  15. [9]: Ale složila, na pohodu, to se nebojím...já jsem se naivně domnívala, že to budu mít za půl hoďky hotové     

    OdpovědětVymazat
  16. Tak jsem to četla při obědě, to jsem neměla dělat...     

    OdpovědětVymazat
  17. Myslím, že se nakonec zadařilo Tleskám úspěchu.

    OdpovědětVymazat
  18. "já jsem se naivně domnívala, že to budu mít za půl hoďky hotové"      Tak to znám, taky mívám takové představy! No a ti zajíčci na telefon, to je taky švanda!      No jo, není nám 20.

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.