čtvrtek 10. srpna 2017

Jak chutná léto...

... jsem barevná, jsem naladěná na veselost a barevnost. S každým svítáním vylétnu a letím.
Je dlouhý den, je plný světla a radovánek.
Zjistila jsem, že jsem zapomněla, jak chutná radost z dobře postavené bábovičky nebo hradu, jak potěší poskakující kapřík na mělčině a hlavně, jak sladce chutnají plody léta s lidmi, které milujete.
Se Soptíčkem vám posíláme mnoho letních pozdravů, utečte k vodě, utečte do lesa a nezapomeňte se zakousnout do léta ...


23 komentářů:

  1. Simi, tak to znám, jak léto chutná s malým šmudlánkem. Užívej, dokud to jen jde. Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Cérko s dětma je to to pravé léto, ale že na to člověk přijde až s vnoučaty   

    OdpovědětVymazat
  3. Krásnou dovolenou přeji, užijte si to!

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Už podruhé mě posíláš na dovolenou, ale já letím až za měsíc, přesto děkuji   

    OdpovědětVymazat
  5. [5]:     Asi cítím, že tu dovču už nutně potřebuješ!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jojo, je to s nima všechno krásnější        Já ho chci teď taky na volno půjčit     

    OdpovědětVymazat
  7. Simi, moc pěkné fotečky   S těmi našimi miláčky je vše prima   

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné letní puzzle jsi sestavila. Jste se Soptíčkem kočky, tak si to užívejte pěkně pospolu. Nezapomenutelné letní chvíle jsou s dětmi, kéž léto trvá...

    OdpovědětVymazat
  9. Kyblíček & bábovičky. Ó, ty slastné atributy dětství.

    OdpovědětVymazat
  10. Vy si holky, užíváte parádně

    OdpovědětVymazat
  11. Krom pohody a lásky, které z příspěvku čiší, mne zaujala super lego deka... Budu ji muset pořídit klukům taky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jj, užít co se dá. Taky jsme s malým princem už nadělali letos báboviček. Ale on nevydrží sedět na pérdelce, pořád v běhu. Nejvíc mu vyhovuje jít se mnou do aqaparku, vodu miluje

    OdpovědětVymazat
  13. Holky!!! Vy tedy máte krásně barevné léto!Užíváte si to spolu .

    OdpovědětVymazat
  14. Napsala jsi to krásně a fotky jsou přímo reklamou na léto 😎 Ale já dnes vybocim z řady, mám ho už plné zuby

    OdpovědětVymazat
  15. [5]: Buď ráda, že tě neposílá zpátky do práce na druhou směnu!

    OdpovědětVymazat
  16. Písek u vody je kreativní dětský ráj!

    OdpovědětVymazat
  17. Simčo, užívej krásné a neopakovatelné chvíle se Soptíčkem. D.

    OdpovědětVymazat
  18. Také jsem zapomněl, jak se dělají bábovčičky. Dokonce i jak je dělaly naše vnoučata.

    OdpovědětVymazat
  19. S takovým nezbedou si u vody moc klidu neužiješ, ledaže by už uměla plavat :).

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.