úterý 12. srpna 2014

Závidím....

....závidím, když všichni umírají horkem a nadávají, kočičáci zpomalí, zleniví, ale jejich chůze je stále majestátní kožich nekožich.
....závidím, když ráno ve čtyři zvoní budík, jak rychle stojí připraveni u kuchyňské linky na snídani a stejně rychle se vracejí do svých pelíšků, na rozdíl od mého pochodu za živobytím.
....závidím, když mají hlad nebo mlsnou, zajdou k misce a nemusí do supermarketu.
....závidím, když se chtějí bavit, stačí jim k tomu jedna moucha nebo pavouček a je na dlouhé hodiny vystaráno, nepotřebují televizi ani kino, u knihy usínají daleko dřív než já a netlačí je u toho brýle.
....závidím , když dokážou celý den prospat, proválet, jsem od narození chronický nespavec, který neskutečně závidí, že usnou kdekoliv, načemkoliv, dokážou se labužnicky protahovat, zívat.
....závidím, když se prohlížejí v zrcadle, jsou ze sebe nadšení, když se dívám já, nadšení chybí.
.... a co jim závidím nejvíc...SEBE, mám je ráda láskou bez výhrad, rychle zapomínám na květníky s orchidejemi, které se válejí na zemi po Míšově útoku na mouchu, na Rozinčino řvaní v noci na měsíc / většinou kolem třetí ranní / a Edíkův odpor k hřebenu...

7 komentářů:

  1. Vypadají fakt skvěle a ten horní mourovatý má modrá očka? Kočky jsou požitkářská stvoření a ještě když mají dokonalý servis, to jim potom člověk snadno může závidět...A ty fotky jsou opravdu nádherné.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jojo,Rozinka má nádherně modrá očka.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš ty kocourky fakt krásný, to nejsou žádný pouliční směsi, viď? To jsou šlechtění krasavci. A co je kočka a co kocour?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Jsou to všechno kočky z chovů,tedy s papíry,ale ani jeden neodpovídá chovatelským požadavkům,takže nemohou na výstavy atd.Ani jsem takové kočky nechtěla,nemám na nějaké výstavy žaludek.

    OdpovědětVymazat
  5. Simčo děkuju za přání ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Já závidím, jaký děláš pěkný fotky. Domnívala jsem se, že jsou to všichni kocouři :). Úžasná partička, jsou nádherní.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Děkuju, někdy se zadaří, někdy je to slabota.

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.