sobota 17. května 2014

Louka v dlani....

....nemám ráda řezané kytky, ale paradoxně mám ve svém blízkém okolí hodně známých a kamarádů floristů. Díky nim se dostávám do skleníků, květinových farem a i když nechci, tento svět mě přitahuje, obdivuji ho a ráda se v něm pohybuji. V tomto týdnu se konala v jižním křídle děčínského zámku a přilehlých zahradách nejprestižnější floristická soutěž v České republice " Děčínská kotva 2014 ". Téma tohoto ročníku bylo evidentně nasměrováno k návratu k přírodě, takže soutěžní zadání bylo pro vypichovaný věnec - Letní slunovrat a kytice pro nevěsty - Louka v dlani. Bylo skutečně nač koukat a musím uznat, že některá dílka byla hodně povedená a někdy jsem nechápala,jak se může něco podobného zadařit lidským rukám.
Na závěrečný galavečer byl předepsaný dress code causal a mohu jen naznačit, že některé modní kreace mě nutily lapat po dechu, jooo...umělci! I já jsem byla předpisově oblečená a vybavená podpatky / nosím pouze na svatby a pohřby /. Během vyhlašování výsledků se o kulturní zážitky kromě hejna starostů, hejtmanů a ministrů přes všechno starali naši umělci, ovšem při pěveckém vystoupení pana Harapese, jsem si kladla stále dokola jednu otázku ...."Proč proboha ?? " ....né nadarmo se říká " Ševče,drž se svého kopyta".

1 komentář:

  1. Vazby jsou to opravdu překrásné,  určitě v nádherném naladění z této podívané jsi musela přece  snadno překousnout Vlastíkův zpěv ☺

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.