úterý 6. května 2014

Květen ve Fata Morganě....

.....minulý víkend lze označit " Vím, že nic nevím " nebo také že nic neumím. Zúčastnila jsem fotosemináře pro amatérské fotografy v botanické zahradě našeho hlavního města pod špičkovým vedením lektora-profesionálního fotografa Topi Pigula. Počasí bylo velice nepřívětivé, pršelo, bylo zataženo a foukal silný vítr, proto bylo velice sympatické, že jsme dopoledne trávili fotografováním ve sklenících Fata Morgany, kde právě probíhala i výstava motýlů. Miluju prostředí botanických zahrad, kde tentokrát mezi lidmi létali motýli, místo fotografování jsem se kolikrát přistihla, že očumuji rostliny, motýly a zapomínám fotit. Vůbec se mi z tepla skleníku nechtělo ven, přesto musím uznat, že by mě moc mrzelo nevidět nádherně udržovanou japonskou zahradu plnou bonsají, severoamerická prérie plná kaktusů nebyla taky k zahození a vrchol byly úžasné záhony rododendronů, pivoněk a mečíků. Den v takových prostorách utekl jako voda a při teplém čaji jsme hodnotili s ostatními naše fotografické úlovky.
Strávila jsem den mezi úžasnými lidmi, ve fajn prostředí a vzhledem k faktu,že nemám ráda návody a za jeden den jsem toho díky své zálibě v zeleni moc nepochytila,příští měsíc si to ráda zopakuji, tentokrát budeme fotit na vinicích....

8 komentářů:

  1. Tak to musel být opravdu nádherný zážitek. Já bych se moc chtěla někdy podívat na motýlí farmu, zatím jsem nehledala žádné podrobnosti, ale je to takové moje přáníčko do budoucnosti a tvé krásné fotky motýlů mě ho zase připomněly.

    OdpovědětVymazat
  2. A nejhezčí bylo,jak z toho byly vyvalené děti,na louce potkají sem tam nějakého běláska a tam jim sedali všude.[1]:

    OdpovědětVymazat
  3. No hlavně aby někdo nějakého nezašlápl, znáš přece efekt motýlích křídel, ne?

    OdpovědětVymazat
  4. Ha, tak to mi potvrzuje moji druhou teorii, že všechno se dá vysvětlit minimálně dvěma způsoby...

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherní motýli, moc se ti ty fotky povedly

    OdpovědětVymazat
  6. [6]:Díky moc,ale v hodnocení fotek jsem skutečně při zdi.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak si představ Simon, že jsem si koupila včera orchii Brassada Mivada RAFA. Jsem teda na sebe moc zvědavá. Vůbec nemůžu najít, jak ji správně pěstovat, na našich wevech ani ťuk a na cizích toho taky moc není. Nemáš nějakou zkušenost? Asi jsi měla pravdu, že s phalíky a beallarami jsem pouze v prvním levelu ☺☺☺

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.