neděle 20. ledna 2019

O barevném lednu ...


Prý je leden smutný, šedivý.
Procházím se po svém drobném kousku půdy, dívám se na stromky, keře. Vím, o každém své, sázela jsem ho, zalévala a kochala se jím. Co projde srdcem, zanechá stopu.
Podobně je to i s barvami, kdo chce, vidí je po celý rok a vůbec nevadí, že mráz svírá krajinu.
























Přeji vám příjemný a hlavně barevný týden, odstíny ledna jsou všude kolem nás, jen otevřít oči.


26 komentářů:

  1. Blondýnko, obdivuji tvoji nádhernou zahradu v každém ročním období. To fakt umíš moc dobře. A nádherné fotky. Já jsem taky včera fotila maloučko zimy. Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdo se umí dívat, tak prostě vidí !
    Moc krásné fotečky!
    Příjemnou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Simi, krásné fotografie. Umíš se dívat a zachytit krásu přírody. Poslední fotečka je nádherná.
    Přeji krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Já zimu skutečně nemusím, všechno se to zdá takové mrtvé, ale díky tvým snímkům mám na tohle období zas jinačí pohled, jsou skvělé :). /*mimochodem, vrátila jsem se zpět na blog.cz, jelikož mě blogger nepřirostl k srdci. Pokud plánuješ zavítat, budu se těšit! :).../

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky! Zima už dávno není jen šedivá nebo bílá.. teď si příroda klidně kvete v únoru a mrzne v květnu :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně ti mráz kouzlil na zahradě :). Je to skoro jako u nás, plus mínus metr sněhu :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné fotky, Simi!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Tvoje magická lednová zahrada je krásná

    OdpovědětVymazat
  9. Simi, nádherné fotky ze zahrádky. Stačí se dobře dívat a to se Ti povedlo. Kdo umí, umí...
    Hezkou neděli přeji. D.

    OdpovědětVymazat
  10. Simi, krásné fotečky! Ať žije leden!
    Krásné dny
    K.

    OdpovědětVymazat
  11. Leden má spoustu barev :-) Ale nejvíc si s tímto měsícem spojuju bílou... bílé jsou ty nepopsané stránky před námi :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Stejně ti závidím ten nádherný pohled na hrad!

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné fotky, pěkná zahrádka a ještě hezčí výhled na hrad. Příroda je barevná v každém počasí a v každém roční období, stačí se pozorně dívat. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsem včera fotila na zahradě, nicméně hlavně proto, že jsem potřebovala zjistit co vlastně je a na čem z fotovýbavy za škody. Foťák je O.K. takže to odnesl jen objektiv.

    OdpovědětVymazat
  15. Simi, našla jsi krásné úlovky! A dnes to bude v tom mrazu mínus 8 asi ještě více zabělené! :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotky! Obzvlášť první dvě a netřesky s jinovatkou :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotky, Simčo. Sice mám raději teplejší měsíce, protože je víc světla a já si užívám víc zahradu, ale i zima má své kouzlo.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  18. Ha! Namražený netřesk!
    Z netřesku se dá připravit osvěžující nápoj. Někdy bych to chtěl vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  19. Moc pěkné odstíny ledna! Taky se zítra chystám něco z těch barev ulovit, jestli se mi ovšem bude ráno chtít do toho mrazu. Kdyby náhodou ne, budu se chodit koukat aspoň k tobě :-).

    OdpovědětVymazat
  20. DĚKUJI ZA VAŠE MILÉ KOMENTÁŘE .... AŤ SE VÁM PODAŘÍ NAJÍT V LEDNU PALETU BAREV, KTERÉ POTĚŠÍ OKO I DUŠI.

    OdpovědětVymazat
  21. Já vnímám leden spíše v bílé a modré barvě, šedivý a hnědý je pro mě únor. Ač nejkratší měsíc, mně se vždycky vleče:-).
    Super fotky, úžasné detaily, pokochala jsem se.
    Hezký den
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  22. Blondí, já leden nemusím, nikdy není dobrý, bohužel ani nyní ne. Radši mám jarní měsíce či letní. :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Fotky, zahrada jsou pohádka a ten výhled.......
    U nás nejhezčí barvu má nově vysetá tráva v srpnu, a že narostla :o)
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  24. I leden může být nádherný, stačí sluníčko, mráz a trochu sněhu a hned je nálada o 100% lepší ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  25. "Nejsympatičtější" jsou šípky ve sněhu jako zapomenuté plody z minulého ročníku.

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.