úterý 11. července 2017

Pro něžná stvoření...


... jenž čekají krásného prince na bílém koni.
Náš letošní Ferda je celebrita a byla jsem vyzvána k jeho prezentaci. Včerejší den našeho pana skokana zastihl ve velice dobrém rozmaru, takže dokud ho to bavilo, vyhříval se na sluníčku .
Já jsem byla bohužel za Heroda,věřte, činilo mi to nemalé problémy, nejsem na to stavěná.
Moji kapři se v novém jezírku rozhodli k populační explozi a já jsem v šoku zjistila, že mi přirostlo třicet dalších ryb.
Je dobře, že se lásce daří, jen mi tohle láskování nemůže udělat z jezírka kačák.
Milé princezny, zde je váš krasaveček....











27 komentářů:

  1. Jsem princezna Meduňka, princi Ferdo, pušůůů, pušůůůůůůů

    OdpovědětVymazat
  2. Simi, to se někdo má   takového fešáka mít v jezírku Ferdovi se u Tebe moc líbí, je spokojený

    OdpovědětVymazat
  3. ÓÓóóó on je to určitě zakletý princ.

    OdpovědětVymazat
  4. V našem jezírku také kdysi byly dvě žáby,ale zřejmě dostaly lepší nabídku neboť už tři roky je nebylo vidět. Každý by dneska chtěl nejméně čtyři hvězdičky ....

    OdpovědětVymazat
  5. Prince jsem naštěstí už našla, tak doufám, že nebude za potřebí abych za dýl měla políbit ještě žabičku.

    OdpovědětVymazat
  6. Simčo, krásně jsi Ferdu nafotila. Na jedné fotce se mu zrcadlí hlava a já přemýšlela, jestli jsou dva nad sebou. :o) Ale pusu bych mu nedala.

    OdpovědětVymazat
  7. jsem si najela na režim, že ráno vstanu a hledám Tvůj článek v AK. No a když tam není, tak si většinou uvědomuji, že je noc, nebo že je pozdě hrozné Ale fotky princátka skvělé.ta třetí s obrazem na hladině je rozkošná :)

    OdpovědětVymazat
  8. U tebe nečekám svalnaté muže, ale spíš hrdiny z živočišné říše. Nezklamala jsi. Je to fešák, pěkně maskovaný. U nás v rybníku před domem máme populaci ropušek - nejsou to extra krasavice, ale jejich "staří" umí zpívat až se hory zelenají. Tvém fešákovi posílám uznání za pózovačku

    OdpovědětVymazat
  9. Teda to je fešák Já ho chci taky     

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké fotečky,ale Ferda u mne vede na celé čáře, je to holt opravdová celebrita.

    OdpovědětVymazat
  11. [1]: No, byla jsi bezpochyby první. Pláču. Moc jsem ho chtěla...

    OdpovědětVymazat
  12. Kytičky jsou moc hezké, ale co naplat, princ - žabák je prostě frajer     

    OdpovědětVymazat
  13. [1]: Chceš pusu? Máš ji mít! Mlask! Co na tom, že nejsem Ferda!

    OdpovědětVymazat
  14. Na některých snímcích se pere světlo v objektivu, a dělá to přesvětlené mapy. Chce to fotit s trubkou z neprůhledného papíru jako clonou nasunutou zepředu na objektivu. Trubka nemusí být příliš dlouhá, jen tak, aby nepříjemný efekt zmizel. Dá se to vidět hned na displeji.

    OdpovědětVymazat
  15. [1]: Požadavek předám hned zítra osobně     

    OdpovědětVymazat
  16. [7]: Jen co porodíš, budeš mít tak málo času, že AK budeš mít na praku

    OdpovědětVymazat
  17. [14]: Jsem pyšná na takového krasavce

    OdpovědětVymazat
  18. [22]: Já si to myslela. A moc děkuju. Vidíš, jakej úspěch jsi (díky mě ) sklidila!

    OdpovědětVymazat
  19. Ferďas je skutečný fešák mezi žabkami, určitě se mu tam moc líbí!! 💟

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: je mi to úplně jasné, že mnoho věcí bude pasé. Ale i díky takovým maličkostem se teď doma aspoň nezblázním :)

    OdpovědětVymazat
  21. Co naplat, je to prostě fešák! A pravděpodobně to o sobě ví.

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.