úterý 16. května 2017

O mládí...

"Mládí nemůže vědět, jak přemýšlí stáří, ani jak se cítí. Ale staří lidé se proviní, jestliže zapomenou, jaké to je, být mladý…"

Joanne Rowling
britská spisovatelka


37 komentářů:

  1. Co se v mládí naučíš... Soptíček se srovnal?

    OdpovědětVymazat
  2. Máte prima pomocníka, kolik mu platíte, nechtěl by zaskočit ke mně domů?

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli tě ještě jednou uvidím u dřezu, tak ti zlámu obě ruce.

    OdpovědětVymazat
  4. Komentář pravdivý, ale Soptíček je úžasný. To mi vždycky zvedne náladu, když vidím vaší roztomilou holčičku. Ta naše už je ve druhé třídě a zrovna mi dcera poslala fotky Lucky, jak zalévá právě zasazené kvítky a hned jsem si vzpomněla, jak jste ty a Soptíček spolu hospodařily na zahradě.

    OdpovědětVymazat
  5. Simčo, máš šikovnou pomocnici, je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  6. [Smazaný komentář] VÁŽENÁ CELEBRITO,

    OdpovědětVymazat
  7. Stáří přesouvám do další pětiletky.

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrá pomocnice! Fascinuje mě, jak malé děti baví všechny ty otravné domácí práce

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Já už plánuju jenom na dvouletky...

    OdpovědětVymazat
  10. Ten citát je určitě pravdivý, ale na to přijdu až za několik let

    OdpovědětVymazat
  11. jojo když jsem byla malá taky mě děsně bavilo uklízení, mytí nádobí...jako dospělá nechápu, co jsem na tom viděla

    OdpovědětVymazat
  12. Máš krásnou vnučku, také bych si takovou přála.

    OdpovědětVymazat
  13. Jéje, koukám že náš Malý princ by mohl se Soptíčkem založit úklidovou firmu   Já mám zase jeho fotky jak vysává koberec a to ještě nechodil, vysával v kleče.

    OdpovědětVymazat
  14. Za pár let to bude umět jako nikdo     

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Až bude firma, s důvěrou se obrátím...

    OdpovědětVymazat
  16. Také by se mi taková pomocnice hodila Ale nebojte, ono ji to přejde   

    OdpovědětVymazat
  17. Taky mám fotky z doby, kdy to Naty bavilo      , škoda, že je dávno pryč     

    OdpovědětVymazat
  18. [9]: No  v práci přece (všeho druhu)!

    OdpovědětVymazat
  19. Taky jsem to znala - každou sobotu úklid pokojíčku, utírání nádobí, zalévání kytiček Pak přišlo období "já to pak udělám" Teď už jsou jinde a doufám že se trochu vrátili do dětství (aby nezašli špínou)   

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Jako první zákaznice dostaneš i nějakou slevu

    OdpovědětVymazat
  21. [23]: Soptík&Princ....se těším...

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: Myslela jsem slibovaného žabáka...

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: Já taky. Ale Ferda mravenec mě prostě inspiroval...

    OdpovědětVymazat
  24. [25]: A nezapomeň, že si teď musí zařizovat novej bejvák... A to je práce, jak na kostele.

    OdpovědětVymazat
  25. [24]: Já ti mávám na Čerňáku a řvu z okénka a ty mi mezitím vykecáváš na blogu s Dí         

    OdpovědětVymazat
  26. [28]: To není možný.... mám otevřený okna a nic neslyším...leda, že zrovna (pořád) štěkal pes...

    OdpovědětVymazat
  27. [29]: Mě do toho řval vynervovaný Soptíček, ale u Hornbachu jsem začala a u dálnice jsem ještě zvýšila hlas, zrvna před hodinou     

    OdpovědětVymazat
  28. S citátem naprosto souhlasím, Simi,

    OdpovědětVymazat
  29. Škoda, že jim to nadšení nevydrží napořád:)

    OdpovědětVymazat
  30. Ta situace z obrázku je - pro mne - vzpomínkově dojemná.

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.