neděle 5. března 2017

Než zase pokvetou...

....nejen příroda, ale i orchideje se probouzí k jaru, nádherně přirůstají nové pahlízy, nové listy a u vand se začínají zelenat kořeny. Začíná vegetační období a brzy se budeme radovat z nádherného kvetení, zde je malá ukázka, jak to snad bude zase barevně ladit na našich oknech...





....přeji krásný týden a brzy nastane vhodné období na přesazení vašich rostlin, pokud vám připadá, že substrát nevypadá v kondici a pokud zaléváte tvrdou vodou, substrát velice trpí a rostliny v něm. Zda máte možnost, změňte to a zalévejte dešťovou vodou / já v případě nouze využiji vodu i ze sušičky /....

19 komentářů:

  1. Ale no tak, SimiBel, v orchidejích se trochu vyznám, ale v těch botanických druzích moc ne. Tak prosím popis - kdo je kdo. Pak si tu krásu lépe užiju.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: První je bezejmenná epicattleya zakoupená na Floře olomouc před osmi lety.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám samý phaly 3 mi kvetou a dvě mají poupata, zbytek má klid

    OdpovědětVymazat
  4. Jedna hezčí než druhá! :) Mamka je sbírá, ale ta oranžová jí ještě chybí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Už jen pohled na ty rostlinky stál za to - takové uklidňující (až) řekl bych.

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou úžasné fotky. Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak holky, já nevím, na okně mi kvete vánoční kaktus...

    OdpovědětVymazat
  8. To je barviček! Já mám jen jednu! Ale stačí mi, alespoň si jí vážím.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera. Na mých oknech se těmto květinám nedaří.

    OdpovědětVymazat
  10. Simčo, je to nádhera Já jsem ráda, že mi tu kvetou ty mé dva phaly    , ale zalévám je jen dešťovkou, no to zalévám všechny kytky

    OdpovědětVymazat
  11. Ty fotky jsou naprosto krásné :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherně to u tebe kvete, Simčo.

    OdpovědětVymazat
  13. Nemám zahrádku a tak si pěstuji jen květiny na okně a balkoně. Zrovna orchidejím se u mě nedaří. Tak je občas dostanu od manžela alespoň do vázy

    OdpovědětVymazat
  14. Simčo, ty orchideje jsou úžasné. Já začala kdysi s Phalaenopsis, později jsem ti troufla na Dendrobium. Podobné krásky jsem nedávno obdivovala a byla v pokušení si nějakou koupit.

    OdpovědětVymazat
  15. Na orchideje se chodím dívat leda do kláštera :( kočky je nemají rády ... ale fotky a koláže úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já přesazovala kytičky minulý týden. Ostříhala jsem i ibišek. Pro jistotu jsem pár jeho ostříhaných stonků zasadila. Už podruhé mi kvete darovaná bílá orchidej. Dokonce znovu nakvetla i maličkatá fialová orchidejka.

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.