čtvrtek 8. prosince 2016

O pijavicích...

...do soukromé pošty mi chodí další dotazy na téma PIJAVICE a než každému odpovídat zvlášť, jdu do toho pro všechny najednou.

SUBJEKTIVNĚ...každý se mě ptát...TAK CO ?...a já odpovídám ...TAK NIC !...nemohu posuzovat po jednom sezení před měsícem, že by došlo k nějakým závratným změnám na mém organismu. Velká nevýhoda , pro mě samozřejmě obrovské pozitivum, potom co jsem zhubnula, jsem zdravá jako tuřín, neberu žádné prášky, jediná moje nemoc byla OBEZITA, no a díky tahání špeku kolem boku jsem si vyrobila přenádherné křečové žíly. A kvůli křečákům tam vlastně chodím a pokud dojde i k avizovanému pročištění organismu, budu jedině nadšená.
Před měsícem mi obě rány krvácely drobně, došlo k malým modřinám a ranky se zahojily do dvou týdnů úplně.
Celé sezení trvalo zhruba 75minut a stálo mě 600kč.
Dnes jsem byla po druhé, pijavicím jsem hodně, ale hodně chutnala, po 60minutách mi je asistentka za pomoci líhu odstranila a dnes jedna ranka silně krvácí.
Celé sezení trvalo 70 minut a stálo mě 600kč.

OBJEKTIVNĚ...obvod levé nohy mám od první operace varixů větší, po druhé operaci se ještě zvětšil. Po aplikaci pijavic nemám k večeru takový otok lýtka jako jsem zvyklá. Obvod se o 1cm zmenšil.
Celkově se setrvale cítím jako naspeedovaná, můj temperament a náboj stále zabijí a utahá mě skutečně několik metráků kamenů, takže až budu pročištěná...začnu běhat maraton, abych se vůbec unavila.

Na další sezení jdu zase za měsíc a po ukončení celého cyklu vám opět napíšu vše z mého pohledu a z pohledu mých končetin.



....no a protože do každé správné reportáže patří děti nebo zvířátka...opět tu máte pana Míšu.
Před aplikací pijavic se nesmí používat parfemovaná mýdla, parfémy, parfemované oleje alespoň týden, takže mám pak nohy jako struhadlo, ale pokud bych toto nedodržela, pijavice se nepřisaje. Pijavice prý nemá ráda ani kuřáky.
Abych dodržela hygienické minimum, před odchodem se holím a zde nastupuje Míša, který zvuk strojku natolik miluje, že je schopen si do planžety zamotat i fousky...

25 komentářů:

  1. Se zájmem jsem si přečetla celý článek a nějak se nechytám. Hubnutí ano, od včerejška jedu v další rundě. Ale pijavice? Na křečáky? To zírám. Křečáky, aspoň zevní, nemám, asi mám dost pohybu, i když v rodině k nim máme silný sklon. Ale na co jsou ty pijavice? Vyssají aktuální nějak vypálený varix? Prosím o informaci třeba na mejl, i když ji zřejmě nevyužiju...

    OdpovědětVymazat
  2. Vzpomínám na dobu, když jsem pracovala před 40ti lety téměř celý rok v Sovětském svazu a tehdy se tam běžně léčilo pijavicemi a taky baňkami. Oblíbenéí byly taky tzv, hořčičné placky na bolavá záda a pod. Dneska se to používá i u nás.

    OdpovědětVymazat
  3. Já tedy mám velké problémy s nohami(křečáky,následně velké trombozy),ale že bych si nechala přicucnout takového tvora,brrrrr.Já vím,že Ti to třeba pomůže,ale...

    OdpovědětVymazat
  4. Toje zajimava reportaz. Nedavno jsem se o teto forme lecby dozvedela v Klatovech a docela me to prekvapilo. Jsem zvedava na dalsi dily :)

    OdpovědětVymazat
  5. V době mé prababičky se pijavice používaly běžně...taky mazání mravenci v lihu apod...

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Varixy ti žádná pijavice neodstraní ("nevysaje", jde o slabost vaziva ve stěně žil - jde vlastně o "vytahané žíly"), ale zmírní se potíže. A o to jde. Jsem zvědavá, jak to nakonec celé u naší Bellary bude.

    OdpovědětVymazat
  7. Vážně dobrý způsob léčení!

    OdpovědětVymazat
  8. Zajimavá reportáž, pro mě zase něco nového.

    OdpovědětVymazat
  9. Věřím, že mohou pijavice pomoci, ale já bych je na těle nestrpěla, asi bych se zbláznila. Rozhodně bych nemohla jen tak v klidu sedět a koukat se na ně.

    OdpovědětVymazat
  10. [1]: Takže doktorka Ti to už vysvětlila, nezbývá než aby nám ještě vysvětlila , co s vytahanými chudérkami / poznámka autora...myslím tím poprsí /     

    OdpovědětVymazat
  11. [2]: U nás na interně zase pan doktor před lety nesměl vidět nejlépe mě s oparem...okamžitě mě z něho vytahoval tekutinu a následně mi ji píchal pod kůži...bolelo to píchání do oparu jako čert

    OdpovědětVymazat
  12. [3]: Mnoho lidí tam chodí kvůli překonání pocitu té nechutnosti, jen tak, aby překonali sami sebe

    OdpovědětVymazat
  13. [4]: Tato metoda se používá i legálně v nemocnicích, znám paní, které přikládáli pijavice na břicho po zprasené operaci břicha a prý s vynikajícím výsledkem

    OdpovědětVymazat
  14. [5]: Mnoho léčení z dob našich babiček či prababiček se zase vrací, lidé hledají v přírodě odpovědi na své problémy a neduhy.

    OdpovědětVymazat
  15. [9]: Tak pro mě je to také naprosto nové, takže i já jsem zvědavá, co to se mnou udělá nebo neudělá.

    OdpovědětVymazat
  16. [10]: Luci, asi takhle...já s tím bojuji celý život a paní doktorka má pravdu, těhotenství s příbytek váhy je zátěž a na nohách se to obrazí.

    OdpovědětVymazat
  17. [11]: Budeš se Simi divit, prsa se opravdu dajít DO URČITÉ MÍRY zvednout jehlami. Bez legrace. Zažila jsem to jako "vedlejší" účinek. Byla jsem jako mladší hodně dlouho unavená, odstartovaly to státnice na medicíně a úmrtí, do toho ještě třetí věc (měla jsem stále zvýšenou teplotu, která neklesala k mé obvyklé normě ani během noci, a jiné symptomy, pro medicínu jsem byla ale zdravá - klasika) - no a mammae pendulae (povislá prsa) k tomu jako bonus. A pak jsem si kvůli něčemu jinému píchala jehly na noze a mj. to byla dráha sleziny-slinivky (TČM není blbá a učí, že tyto příznaky patří ke slabosti okruhu slinivka-slezina) - a do  pár hodin se mi prsa docela citelně zvedla! To jsem tenkrát tak čučela, že jsem se na sebe chodila týden nevěřícně koukat do zrcadla, jestli se mi to nezdá.

    OdpovědětVymazat
  18. [11]: Jo a hromadu železa fakt ne: To dělaj jen amatéři a stejně to nefunguje (kvalitu kvantitou nenahradíš). Lidi, co to opravdu umí (uhodli jste, tam počítám sebe), se většinou vejdou do počtu 1-4 jehel

    OdpovědětVymazat
  19. Dík za info ohledně pijavic. Křečáky naštěstí nemám, ale zajímá mne to. Míša je kouzelný, myslím, že mé maminky Macík by se zvuku bál.

    OdpovědětVymazat
  20. Pijavice mě fakt děsí... mám z toho úplnou husinu Aspoň ten Míša to zachránil

    OdpovědětVymazat
  21. Začínám o nich vážně uvažovat...

    OdpovědětVymazat
  22. Obezita je opravdu snad nejhorší nemoc, Simi, v tom s tebou naprosto souhlasím, protože se s ní taky potýkám, jenže nemám tvoji odhodlanost a pevnou vůli.

    OdpovědětVymazat
  23. ej na to by ma asi nik nenahovoril :) veľa šťastia v každom prípade

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.