středa 30. března 2016

Když temperament zabíjí...

...peru se s ním už od malička, paní učitelka v první třídě navrhla zvláštní školu, prášky na nervy jedla díky mě na hrstě ...chudák...celý druhý stupeň mě krotil třídní učitel, když byl totálně na šrot, chodili jsme spolu kouřit.. na zdravotní škole jsem měla třídní profesorku , která by tenkrát měla dostat Řád svatého orla, vysekala mě z neuvěřitelných průšvihů...a tak to je celý můj život, jsem šíleně temperamentní, živelná, živočišná...ubíjím tím své partnery, nenávidí mě moji milenci a když všichni na oslavě odpadají, já chytám druhý dech a toužím vyrazit za dobrodružstvím, můj poslední partner mě výstižně označil uragánem.
A může si člověk s takovou pověstí vybrat za idol leklou rybu ? No rozhodně nikoliv....Jasně že jsme každá jiná, ale u ní to platí dvojnásob..NENÍ SIMONA JAKO SIMONA...
Před měsícem jsme navštívili divadlo ABC v Praze, kde exceluje hvězda Městských divadel pražských paní Simona Stašová v one women show SHIRLEY VALENTINE.
Tato komedie je o hledání vlastní identity, je to o životě ženy, která počestně žije život vzorné manželky a matky, vevnitř má ale stále ty dívčí sny a ideály. Navzdory všem odjíždí na dovolenou,kde nachází dobrodružství a začíná nový život...nachazí vše, co považovala za ztracené.
Tři hodiny...tři neuvěřitelné hodiny narvané až k praknutí temperamentem, který zabíjí...to je skvělá, vynikající, úžasná Simona Stašová. Tři hodiny sama na podiu, které znamená svět, tři hodiny plné postav, které hraje jediná žena.
Z polohy, kdy vás břišní svaly prosí o pomoc, kdy vám stříkají slzy od smíchu...do polohy, kdy vám zatrne, kdy si uvědomíte, kolikrát jste to zažili, kolikrát vás to taky bolelo, z momentu takové blízkosti se vám zatočí svět a nedokážete chytit dech. Ještě teď slyším ten smích, ještě teď se snažím zachytit každé slůvko pronesené v šepotu, to střídání, ta barevnost projevu, ta živelnost...bože a hlavně je to nádherný kus ženské, její šťavnatá sexy postava s rudým vodopádem vlasů, je jedno jestli v zástěře, v plavkách nebo kostýmu, všude je sexy, všude je ženská s velikým Ž.
Toto nebylo moje první a ani poslední divadelní představení s paní Simonou Stašovou... no a ta vaše blogová Simona vás přesně slyší...Bože, jak já dlouho nebyla v divadle ???....zahoďte zástěry a hybaj do divadla, hybaj do světa..jsme tu jen jednou a na chviličku....

41 komentářů:

  1. Simonko, vúbec se ti nedivím, že máš jako idol Simonku Stašovou, taky ji mám ráda, i když múj temperament nezabijí      No ale představ si, že jsem byla, sice na ochotnících, ale řehtala jsem se dvě hodiny    Máme u nás v obci oslavu svátku žen, zadarmo nás odvezou autobusem do nedaleké vsi, kde nám sehrají představení a vážně jsem se pobavila    Dnes jsem jednoho chlapa potkala, pracuje ve stavebninách a tak jsem ho ještě jednou pochválila , že byli vážně dobří

    OdpovědětVymazat
  2. Není Simona jako Simona, vystihla jsi to dobře. A leklou rybu mít nemůžeš, to je jasné! Asi na dortík s Tebou nepůjdu, to zavání průšvihem!

    OdpovědětVymazat
  3. Simi,jsi báječná V mnohém jsme si podobné Představení muselo být vynikající, asi bych pak už jen hýkala, tekly by mi slzy a bolely břišní svaly a žebra od smíchu Ještěže se v divadle sedí, taky bych se mohla počurat Simona Stašová je živočišná,

    OdpovědětVymazat
  4. A já bych klidně na ten dortík s tebou šla a průšvih-neprůšvih,nevadílo by.Simona Stašová je opravdu unikátní,myslím,že se dost pomamila....

    OdpovědětVymazat
  5. Simi, to musel být super zážitek, z tvého článku ta živelnost přímo čiší.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Simi, do divadla chodím ráda, snažím se vidět několik představení ročně a díky jedné kamarádce se mi to daří. Simonu Stašovou bych někdy ráda viděla  díky za tip. Jsou to asi dva roky kdy v našem městě hostovala Eliška B. s Můj báječný rozvod - také tohle představení nemá chybu. A jinak - asi jsem také byla hyperaktivní, ale s přibývajícími lety je to mírnější mám však tolik zájmů, že vůbec nestíhám....ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. [1]:Zdeni, mě je naprosto jedno, zda jdu do Národního nebo do vesnického sálu, když se člověk baví a dobře, baví se mezi lidmi a lidmi, žije  a neskomírá doma u bedny

    OdpovědětVymazat
  8. [2]:No tak vezmu termosku a sedneme si na lavičku u Labe na nábřeží...tam tolik ostudy a skandálu neudělám     

    OdpovědětVymazat
  9. [3]:Dáši, však mě je také všude slyšet, moji přátelé jsou zvyklí, rodina také, ovšem někteří cizí jsou z toho nejméně znechuceni, no

    OdpovědětVymazat
  10. [4]:Správně, Miluško...moje nebožka mamka říkala...Kdo se bojí, s..e v síni...Ty se evidentně nebojíš     

    OdpovědětVymazat
  11. [5]:Hani, byl to zážitek a tříhodinový koncert, který skutečně táhla sama, musí být po takovém výkonu úplně vycucaná...proto těch představení je pár za měsíc a jsou hned vyprodaná

    OdpovědětVymazat
  12. [6]:Zuzi, no paní Eliška Balzerová je také čupr baba, tentokrát já děkuji za skvělý tip.

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: Simčo, neboj, nemuseli bychom jenom na nábřeží, já jsem taky pro každou lotrovinu!

    OdpovědětVymazat
  14. Simonko, mohla jsi jít na herečku, tam by ses vyřádila A na zahrádce máš taky dobrou příležitost, jenom škoda, že to není celý rok

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Simi, tak v divadle už jsem nebyla hodně dlouho

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: Naprosto tě chápu, Simi, napsala jsi to výstižně.

    OdpovědětVymazat
  17. Napsala jsi to báječně. Představení jsme viděli s mužem loni v dubnu a Simona Stašová, přesto, že byla nachlazená, excelovala.

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to věřím, S.Stašová je  Paní Herečka. Muselo to být báječné představení.

    OdpovědětVymazat
  19. [13]: Tak jo..na nábřeží je Rybářská bašta, jestli to tam neznáš ?         

    OdpovědětVymazat
  20. [14]:Jo , héérečka, to by chtěla být každá   

    OdpovědětVymazat
  21. [15]:Jani, v mém věku už mnoho změnit nejde, samozřejmě že se dokážu podřídit a zklidnit, ale ten  vyskakovací papírový čertík je vevnitř prostě připravený vyskočit a pan Božský mě musí brát takovou, jaká jsem

    OdpovědětVymazat
  22. [16]:I to bylo jedním z důvodů našeho rozkolu, začala jsem dostávat ultimata typu...tetování nebo já...a to ve mě vyvolává asociaci býk a červený hadr....pokud na mě půjdeš od lesa a vynecháš zákazy a příkazy, neudělám nic přes čáru.....výsledek...mám na zádech nové tetování

    OdpovědětVymazat
  23. [17]:Tohle jsou dle mého smysluplné dárky, také se s přáteli takto obdarováváme...prostě lístek do světa kultury mě vždy potěší     

    OdpovědětVymazat
  24. [18]:Chvála odborům...krásně si to vychutnej, Valin   

    OdpovědětVymazat
  25. [22]: A jé, tak to se nedivím, Simi.

    OdpovědětVymazat
  26. [19]: Znám Labskou baštu na břehu Labe.

    OdpovědětVymazat
  27. Simonu Stašovou mám moc ráda. Dokáže zahrát každý charakter. Svého času jsem měla ráda i její matku, ale už je jen málo scének, ve kterých se s ní dobře bavím. Simona Stašová je opravdu živel, ale je taková i v soukromí? Já si vždycky říkám, že herec, který dokáže ze sebe vydat maximum na jevišti, je v soukromí pak taková tichá myška toužící po klidu. Třeba jako smutní veselí klaunové.

    OdpovědětVymazat
  28. Naprosto uznávám, že paní Stašová je vynikající herečka a báječná dáma, akorát ji jaksi nemusím, jakožto ani divadlo nemusím, njn, jsem děsná. Ale zástěru nenosím

    OdpovědětVymazat
  29. Jsi ta nejlepší agitátorka! Chci do divadla a HNED!!!

    OdpovědětVymazat
  30. [26]:Labská nebo Rybářská...je to jedno...obě stojí na stejné adrese       

    OdpovědětVymazat
  31. [27]:Dáša ve svém komentáři psala, že jí zažila v restauraci a kromě ní nebylo nic slyšet   

    OdpovědětVymazat
  32. [28]:Také zástěry nenosím a má při vaření pravidelně pocintané a zaflákané od jídla úplně všechno...taková zástěra nemusí být vůbec špatná     

    OdpovědětVymazat
  33. [29]:Divadlo má zvláštní dar...vtáhne člověka do úplně jiného světa a má šanci na chvíli žít jinde a jinak...určitě si nějaké pěkné představení vybereš

    OdpovědětVymazat
  34. [30]: To já bych raději někde ve městě, od vlaku je to blíž!

    OdpovědětVymazat
  35. [33]:Tak jsi mě včera naladila, že jsem na Shirley hned zakoupila lístky... díky za inspiraci. Bez tvého nakopnutí bych o tu hru asi přišla

    OdpovědětVymazat
  36. Já bych trochu té energie chtěla poslat! A to o mně lidi tvrdí, že jsem rychlá a energická!

    OdpovědětVymazat
  37. [35]: Mám radost a vím, že se budeš božsky bavit     

    OdpovědětVymazat
  38. [36]: Aááá...další nositelka jména, která zapadá do našeho klubu

    OdpovědětVymazat
  39. Mám dceru Simonu a je jí také dost Jinak představení jsem viděla a byla jsem nadšená, jak to dokáže jeden člověk utáhnout téměř tři hodiny. Představení Vím, že víš, že vím je také bomba. Musím říct, že paní Simona je skutečně jako víno.Čím je starší, tím je lepší.   

    OdpovědětVymazat
  40. [39]:Mám na to představení také políčeno, jenže je to pořád vyprodané, bude si ještě muset chvíli počkat

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.