sobota 16. května 2015

" Hujerovic " na ultrazvuku...

....na úvod musím podotknout jsem dojímající typ / jinak lidově plačka /...dojme mě reklama s koťátkem, reklama s maminkou a dcerou s bonboniérou, dojme mě miminečko, dojme mě vítání na letišti, na nádraží...co si budeme nalhávat, nuda se mnou není..
...když za mnou přišla dcera, že si přeje, abych s nimi šla na ultrazvuk, odzbrojila mě a já už od začátku měla hrůzu, abych zase neřvala jako stará želva. Nastal den D, já se vyzbrojila několika baleními kapesníků a zároveň se prala s šílenou dávkou neznámých emocí. Naštěstí zdravotní sestra u dceřina gynekologa je moje dlouholetá kamarádka a kolegyně z nemocnice, takže jsem byla jištěná ze všech možných i nemožných stran.
Pan doktor nás krásně uvítal, posadil do křesílka a začala produkce, která v mém dosavadním životě neměla obdobu. Pustil hudbu, pustil monitor a hodinu a půl nám ukazoval naší holčičku ze všech možných a nemožných stran, k tomu nám povídal a povídal, žertoval, vzpomínal...povídal si nejen s námi, povídal si s budoucí maminkou a povídal si i miminkem. Atmosféra byla uvolněná, smáli jsme se, mávali si s miminkem....a mě neupadla jediná slza, bylo to tak silné a přesto bezprostřední, nádherné...
...zavzpomínala jsem si, jaké to bylo, když jsem byla těhotná já a jaká krásná doba je nyní. I když jsem byla zdravotní sestra, těhotenství je zásadní změna, na kterou nepřipraví žádná škola, žádná publikace. Díky fantastickému přístupu lékaře, vidím, jak je celé dceřino těhotenství uvolněné, pohodové a hlavně otec dítěte není na druhé koleji jako dříve, naopak od začátku si buduje celá rodina k sobě vztah...
....vnučka mi ukázala, jak umí pěkně už nyní mávat, jak se dokáže labužnicky protahovat ...no a já jsem po dlouhé době nenadávala na moderní technologie, na moderní svět, protože některé nás hodně sbližují, dokážou nás potěšit a nejsou jen pro zlost...

35 komentářů:

  1. Simčo, to dokáže dát najednou životu úplně jinou dimenzi, co? Vlastně najednou úplně jasně vidíš ten smysl PROČ žít! Určitě budeš skvělá babička

    OdpovědětVymazat
  2. Krésné povídání. Zrovna na to myslím, že budeš bezvadná babička, když už to teď tak hodně prožíváš.

    OdpovědětVymazat
  3. Muselo to být moc příjemné Kdo se těší na miminko víc, ty nebo dcerka?     

    OdpovědětVymazat
  4. To byl nádherný zážitek, Simi!

    OdpovědětVymazat
  5. Jů a počkej, až budeš za pár měsíců chodit v noci po bytě s telefonem v ruce ... jsem tak strávila vánoce   

    OdpovědětVymazat
  6. Simonko, to musel být krásný zážitek Až bude malá na světě, a řekne ti babi, to teprve budeš bulet Krásnou neděli

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou radosti . Doufám, že se také vnoučat dočkám.

    OdpovědětVymazat
  8. [1]:Byl to příjemný zážitek, kéž by měl člověk takových v našem zdravotnictví víc

    OdpovědětVymazat
  9. [4]:Já děkuju, moc

    OdpovědětVymazat
  10. [6]:Hani, však já jsem moc ráda a ještě mě těší fakt, že bydlí " jen " 100km, někdy je to blízko, někdy šíleně daleko

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Ještě když jsme si přáli na Nový rok v práci, říkala jsem , že mě ta bába zase letos mine a flák ho, za tři týdny byla na světě první fotka z ultrazvuku

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem byla s dcerou tenkrát na ultrazvuku    , ale néé hodinu a půl      Přece jen je to s těma dcerama lepší... a nám už taky Alexík za pár dní přijede hurrrá   

    OdpovědětVymazat
  13. Jé Vy jste kozoroh? Se mnou byl na utz jen jednou manžel a zrovna nám při něj oznámili, že malá nemá v pořádku ledviny. Pak už z pověrčivosti nikdy nešel, ani u druhého dítěte! Poprvé to byl takový šok, že už pak měl blok...Naštěstí jsou obě zdravé!

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné radosti a moc pěkně napsané, úplně se mi vybavil můj první ultrazvuk a já věděla, že Tomášek bude celý já, ten nosík, ten byl můj

    OdpovědětVymazat
  15. Krása, ach, ani skoro nedýchám, prostě úžasné

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Zdeni, já jsem byla z toho doktora tak unešená, ikdyž jsem studovala zdrávku, tenkrát mi ty vědomosti šly jedním uchem dovnitř a v alkoholovém rauši druhým ven       

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem Kozoroh, ale takový nějaký netypický, vůbec se kolikrát nehodím do těch článečků o nás kozorozích.

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Do slova a do písmene...pan doktor si prohlédl dceru, pak tatínka...zasmál se a říká...ten nosánek bude po mamince ....v tomto je ta doba fenomenální, co dokáže smrtelníkovi nabídnout

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Je to úžasné, zamávat vnučce tři měsíce do porodu     

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: to je, neskutečná doba, holt nosánek je nosánek   

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Budu se opakovat, ale taky skláním před tím doktorem, bude už určitě důchodového věku  a tolik informací, co on se musel naučit, říkal, že když čekal on rodinu, neměl ani tušení o výsledku a vdžy to jedno velké překvapení...dnes už je to úplně jinak a přesto nebo právě proto se dokázal s rychlostí tohoto století srovnat a konkurovat mladším kolegům

    OdpovědětVymazat
  22. Moc pěkný zážitek. To mají takto všechny maminky? Hodina a půl je hodně dlouhá doba. To je jako jít do divadla. je to pravda, že tohle mi neznáme, své dítko jsme nemohli vidět a hlavně je dobré, že ho vidí manžel, tedy otec a dovede si představit, jak dítě v bříšku žije. Určitě má pak i k ženě jiný vztah. Moc hezký článek.

    OdpovědětVymazat
  23. [13]: Život umí překvapit a děti také tak. A kdy bude vnoučátko na světě ?

    OdpovědětVymazat
  24. Moc krásné povídání a nádherný zážitek. Dřív nebyl ani ultrazvuk a často ani příjemný pan doktor..Já rodila až tady a bylo to zrovna tak pohodové už před 30 lety. Ale kamarádky z Prahy někdy povídaly úplné horory...Ted je to úplná paráda

    OdpovědětVymazat
  25. [24]: Běžně to trvá kolem hodiny, pan doktor to hlásí dopředu, aby si rodina udělala dostatek času.

    OdpovědětVymazat
  26. [27]: Někdo nechce vědět, jaké pohlaví se narodí, ale podle mne je fajn to vědět (pokud je to jistota) protože si rodiče a babičky mohou povídat s konkrétním človíčkem a už ho třeba oslovovat i jménem. A miminko to cítí a vnímá pozitivně.

    OdpovědětVymazat
  27. Jejdamánku, ty ručičky... já jsem stará tvrďačka, máloco mě dojme, ale když jsem viděla ultrazvukový snímky vnoučátek, taky jsem uronila. A co teprve v porodnici, když jsem to nadělení mohla prvně pochovat! Se těšíš, babí, žejoo

    OdpovědětVymazat
  28. [12]: To máš naprostou pravdu, Simi.

    OdpovědětVymazat
  29. [22]:Já to nezažila a je to krása, vidět to maličké

    OdpovědětVymazat
  30. [28]:U nás je maličko třenice o jméno, ale je čas, tak to snad rodiče poladí

    OdpovědětVymazat
  31. Tak ty budeš babička? No velká gratulace. Prosím to vím, o čem mluvím. Moje snaška má celé album fotek ještě nenarozené vnučky. Tento měsíc jí bude už rok.   

    OdpovědětVymazat
  32. Simi, málem jsem při čtení brečela za Tebe. Jsem moc dojatá tímto nádherným prožitkem jak pro maminku, tak i budoucí babičku

    OdpovědětVymazat
  33. Simi, málem jsem při čtení brečela za Tebe. Jsem moc dojatá tímto nádherným prožitkem jak pro maminku, tak i budoucí babičku

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.