středa 4. února 2015

Když chceš psa bít...

....hůl si vždycky najdeš aneb stále a neustále dokola..kočka nebo pes....
O naší pohádkové babičce jsem psala několik článků a všem jsem nám přála víc takových lidí, kterým není lhostejný osud zvířat bez domova. Ráno jsem předávala pytel krmení a paní - kočičková se rozpovídala...v uplynulých dnech na ni několikrát slovně zautočila dáma, která chodí venčit své dva exkluzivní sharpeie. A tak si představte, že dámě s frňákem nahoru vadí krmení toulavých koček, protože její dva miláčkové kočky rádi nemají a v jejich přítomnosti trpí.
Chápete tu absurditu situace ? Na území nikoho nebo nás všech, tedy na veřejném prostranství dokáže někomu vadit pár koček, které prostě a jednoduše někdo vyhodil, nevyhovovaly poměrům, nebylo dost peněz nebo někoho jen přestaly bavit, nevím. Každopádně přežívají jen díky lidem, kteří nejsou lhostejní a laxní. Co je to za člověka, který se veřejně prezentuje jako obrovský milovník a chovatel a na druhou stranu se chová jako lidský odpad?
Když jsem pořizovala fotky našeho Míši s koulodráhou, uvědomila jsem si, jak si vlastně žije jako kníže Rohan na rozdíl od těch věčně vystresovaných, přikrčených kočiček, které tak vděčně čekají každé ráno, až jim pohádková babička přinese něco na zub, mají to nyní v mrazech hodně tvrdé a bez domova, přesto vadí. A tak kočka nebo pes.... věřte, že já si vybrala ty kočky, přesto mě psi nevadí, mám je ráda, ale nemám na ně v paneláku prostor. Ovšem kdo mi skutečně vadí...tak to jsou lidé, kteří po svých psech exkrementy nechají válet uprostřed chodníku nebo schodiště a pak následně vyvolávají konflikty kvůli toulavým kočkám....přijde mi, že nám umírá ve společnosti tolerance.

16 komentářů:

  1. Ta paní si myslí,že je nějaká " hóch ",

    OdpovědětVymazat
  2. Takové lidi znám a mám takového dolního souseda, fuj! Dám za to krk, že mi sprovodil ze světa pár koček, ale nemohla jsem mu to dokázat, až jsem ho jednou viděla jak nese na lopatě našeho půlročního Mikeška a vyfotila jsem ho při tom Hned se začal vymlouvat, že ho našel na dvoře ... Zatím mám klid, asi se bojí, že fotky použiju ... Kdo nemá rád zvířata, nemá rád ani lidi

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Libby, to co udělal, soused je tresný čin. Dostal by 2 roky nepodmíněně.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Dášo, to jsem mu řekla, že za to půjde sedět, už je to pár let a teď už dal pokoj. Utekla mu manželka i s dospělýma dětma a umřela mu matka, která ho v tom zlu ještě podporovala, se sourozenci nemluví ... zůstal úplně sám a nikdo ho nenavštěvuje. Boží mlýny melou je to solidní firma ...

    OdpovědětVymazat
  5. Símo, máš pravdu, tolerance jen pro někoho, to je jako naši mocipáni vůči těm dole. Někdo je rovný a někdo je rovnější. Jinak dobře jsi vystihla svého kocoura Míšu, že se má skvěle a dole jsou vděčné za něčeho na zub, někomu nicneříkající kočičky.

    OdpovědětVymazat
  6. Ach jo, je to dost smutné. Nerozumím lidem, co vyhodí jakékoli zvíře na ulici, protože nevyhovuje poměrům. Ti lidi nepřemýšlí, než si to zvíře pořídí? Kde je sakra zodpovědnost! Vrrrr!

    OdpovědětVymazat
  7. [1]:Musím se přiznat, že toto je na mě hodně silná káva, nedokážu si takovou situaci představit a také nevím, jak bych se musela ovládat, abych ho nějakou lopatou neudeřila

    OdpovědětVymazat
  8. Je to hrozná osoba, když ji překáží toulavé a opuštěné kočičky, ono ji možná vadí, že by je pejsci chtěli honit a co potom ona    Já dříve měla radši kočky a teď mám ráda oboje    Ä tvůj Míša, to je opravdický kníže Rohan     

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: A víš, že to bude asi tím, dotyčná má prdel jako pivovarská kobyla         

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: No vidíš, to by ji trocha proběhnutí neuškodilo     

    OdpovědětVymazat
  11. Kdo nemá rád zvířata, nemá rád ani lidi.   

    OdpovědětVymazat
  12. Lidi jsou zlí. Moc by mne zajímalo, zda nafrněná panička po svých psech uklízí, když se naváží do druhých. Já občas venčím pejska synovi. Mám ho na vodítku a uklízím po něm. Vlastně je to legrační, mám po kapsách bund igelitové sáčky. Potřebuju kapesník, vytáhnu modrý sáček. Zasmála jsem se, jak její miláčkové v přítomnosti koček trpí. Tož by měla jít jinudy.

    OdpovědětVymazat
  13. A přitom jsou všude koše s pytlíky, a stejně lidi ani nenapadne, aby si ho utrhli. Jeden máme přímo před barákem, tak na to koukám z okna

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tohle taky nechápu. Na výboře lidi se psy dostanou zadarmo sáčky na psí ho...My, co mále malé psy, po nich sbíráme do pytlíků. Ale ti co mají psy jako almary se nenamáhají ani omylem. Kolikrát potkám takovou hromadu, jako by tam snad prošla kráva..Toulavých koček je mi moc líto, nechápu sobeckost lidí, co jim vadí, že je někdo soucitný krmí. Já na to ani nechci myslet, protože je to celkem k poblití. kde se to jenom v některých lidech bere. Když kočky nemají rádi, ať si jich teda nevšímají a nechají je žít...Já kdybych měla byrák se zahradou, měla bych tam hotovou zoologickou zahradu opuštěných zvířat...

    OdpovědětVymazat
  15. [11]: Mám na to stejný názor,lidé miliony let žili se zvířaty a mělo by to být další miliony aniž by někdo trpěl

    OdpovědětVymazat
  16. [13]: Domnívám se, že pro venčení psů je těchto vychytávek dost, ale lidé jsou líní jako prasátka, já to vidím ve vedlejším domě, paní si stoupne do vchodu, psa pošle před barák a ten to celé zrychtuje včetně schodiště. A proto nemáme psa, vstávám ve 4hodiny ráno a běhat kolem domu se psem, no tak to bych prostě nedala

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.