pátek 19. září 2014

Páteční symfonie pro zelené oči...

....oči mám skutečně zelené, ovšem když dorazím do nějakého skleníku nebo jiného prostoru se zelení, vidím pak na dlouho pouze zeleně. Navštívila jsem výstavu " Tropické orchideje a masožravé rostliny" , kterou pořádala Přírodovědecká fakulta UJEP, katedra biologie v Ústí na Labem. Jedná se o malé skleníky, ve kterých se budoucí biologové učí, jak pěstovat různé druhy nejen skleníkových rostlinek, protože i okolí je moc pěkné. Botanických orchidejí bylo skromněji, převažovaly hybridní, ale kdo je milovník masožravek, tak ten si skutečně přijde na své. Strávila jsem přijemně několik hodin očumem, lidí bylo skromně, takže nebyl problém u expozicí jako na velkých výstavách, kde se městnají zástupy lidí. Jako každý rok, tak i letos k výstavě přibyl prodejní stánek, ve kterém byla možnost si něco pěkného zakoupit a jak už to tak bývá zvykem, provází lidi nějaký dobrovolník z řad orchidejových nadšenců a pěstitelů. Samozřejmě jsem byla jedno velké ucho, občas se mi rolovaly panty / co člověk, to názor, to zkušenost /nad pánovými nesmysly, co mě ale dorazilo nejvíc, proboha, pán se snad měsíc nemyl nebo nepřevlékal !!!
Kalamita, neskutečná kalamita, když se potkáte na malém prostoru s nemytým člověkem a tak jsem pelášila pryč šťastná a s vědomím, že jsem si výstavu v klidu vychutnala než dorazil smrdutec první třídy.....



7 komentářů:

  1. Pane jo, to byla pastva pro oči

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu to musela být krása , škoda že ti ji trochu zkazil nemytý pán

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Napásla jsem se, aby mi ten barevný svět dlouho vydržel, až padne zima a bude tma

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera a ty masožravky vypadají opravdu hrůzostrašně krásně. Koupila sis nějakou, než tě definitivně odpudil smradlavec?   

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Valin, nekoupila.Masožravky milují vysokou vzdušnou vhkost a v paneláku je s nimi moc práce.Navíc já už kromě orchidejí nekupuji vůbec nic, protože bych si k našemu bytu musela dokoupit i byt vedle     

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera,nádhera,nádhera.Ovšem potkat takovýho chlapa to je ,,radost"

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.