neděle 13. dubna 2014

Coelogyne glandulosa....

.....stále čekám, kdy mě tento rod omrzí, kdy mi přijde stejný, nijak vyjímečný a pokaždé se přistihnu, že mě zase překvapí a zase mě nadchne a zase mi udělá radost. Nejinak tomu bylo i na výstavě orchidejí v Drážďanech,kde mě doslova a do písmene dostal prodejní stánek dánské " Orchidegartneriet Hans Christiansen ". Jednak nabídka coelogyní byla veliká a rostliny ve vynikající kondici, navíc sám pan majitel je milovníkem těchto rostlin.
Moje nová coelogyne byla krásně a stále je nádherně nakvetlá už třetí týden, což mě hodně překvapuje, jednak jsem jí musela přesadit a většinou kvetou pár dní, o týdnech si můžu nechat zdát. Vůně této krasavice je velice intenzivní a v kombinaci se sluníčkem a několika jinými rozkvetlými pro někoho až moc....

4 komentáře:

  1. Simčo, moc pěkná, užívej kvetení.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to parádnice, vypadá jako orchidejí nevěsta.. taková zářivě bílá a čisťoučká..

    OdpovědětVymazat
  3. "Taková krásná Orchyje" jak by řekla Helena Růžičková. Ale fakt, je moc hezká.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Však ona Helenka měla vkus.

    OdpovědětVymazat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.