středa 13. listopadu 2013

Pomocník na každý parapet....

....k nezaplacení se jeví masožravka na parapetu v kombinaci s pěstováním mých orchidejí.Před rokem jsem několik dostala darem a nijak jsem z něho nebyla nadšená,tyto rostliny mi skutečně nic neříkaly až do letošního jara a léta,kdy jsem zásadně přehodnotila.Jejich působením se značně eliminoval výskyt smutnic z mokřejších substrátů,kterému se během chladnějšího období málo kdo a málo co vyhne,ovšem masožravky nepohrdají ani komáry a jiným odpudivým polétavým hmyzem,což bylo v létě vidět na obalených listech.Maličko jejich růst zpomalí zima a topná sezona,kdy je suchý vzduch,který tyto rostliny nemusí,takže je na toto období dávám do skleněných nádob,které jim vlhkost udrží.Zrušila jsem nevzhledné žluté polepové desky a nahradila zelenou parádou s modrým kvítkem jako bonusem....skutečně produktivní pomocník každého parapetu.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE.